سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به سوریه

۱۴۰۱/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۱۳۷۳۰
سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به سوریه
علی نیکزاد و هیات همراه در فردوگاه دمشق مورد استقبال اکرم العجلانی نایب رئیس مجلس سوریه و مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما از دمشق، علی نیکزاد و هیات همراه در فردوگاه دمشق مورد استقبال اکرم العجلانی نایب رئیس مجلس سوریه و مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور قرار گرفت.

وی در گفتکوی کوتاهی به خبرنگار ما گفت، در دیدار با مقامات ارشد سوری ، زمینه های همکاری میان مجالس دو کشور به ویژه در محافل بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

نیکزاد همچنین سازوکارهای مشارکت دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارتخانه های تخصصی در بعد سازندگی سوریه در مرحله پسا بحران و نیز استفاده از توانمندیهای کشورمان در مسئله بازسازی زیر ساختهای این کشور را با مقامات سوری بررسی قرار خواهیم داد.

قرار است، آقای نیک زاد و هیات همراه در این سفر سه روزه ، با شماری از مقامات ارشد سوری از جمله فیصل مقداد وزیر امور خارجه ، حسین عرنوس نخست وزیر و حموده صباغ رئیس مجلس سوریه دیدار و با آنها درباره راهکارهای گسترش روابط همکاریهای تهران و دمشق به ویژه میان مجالس دو کشور رایزنی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز