رئیس‌جمهور: ۲ میلیون مودی مالیاتی جدید در کشور شناسایی شدند

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۱:۳۹:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۶۳۱۶
رئیس‌جمهور: ۲ میلیون مودی مالیاتی جدید در کشور شناسایی شدند
رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث اصلاح ساختار اقتصادی کشور گفت: ۲ میلیون مودی مالیاتی جدید طی 6 ماه گذشته در کشور شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در سفر استانی به البرز و پس از صرف افطار در خوابگاه دانشگاه خوارزمی کرج، با حضور در جمع اساتید و دانشجویان پردیس کرج، افزود: اگر ۶ تا هفت میلیون مودی مالیاتی در کشور داریم فقط ۲ میلیون مودی مالیاتی در ۶ ماه اخیر شناسایی شده که همان اصلاح ساختارهاست.

وی اظهار داشت: این دریافتی مالیاتی از کارمند و کارگر نیست بلکه بخش زیادی از آن از افرادی گرفته شد که مالیات نمی‌دادند و حق مردم را می‌خوردند.

وی تاکید کرد خیلی از ساختارها همچون نظام بانکی و مالیاتی در حال تغییر است.

در ادامه یکی از دانشجویان نیز خواستار راه‌اندازی یک آزمایشگاه مجهز برای فعالیت‌های تحقیقاتی و تحصیلی در دانشگاه خوارزمی شد که نیازمند اختصاص بودجه بزرگی است که رئیس جمهور دستور لازم را به رئیس دانشگاه خوارزمی برای تجهیز و تکمیل آزمایشگاه تخصصی در این دانشگاه داد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خرداد ماه سال ۸۹ با هفت شهرستان تابعه از استان تهران منفک و به عنوان استان سی و یکم کشور شناخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز