امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت سپهبد صیاد شیرازی

اقتدار امروز کشور مدیون وجود افرادی مانند سپهبد صیاد شیرازی و انسان‌های تقرب یافته به خدا است

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۴:۵۶
کد خبر: ۱۳۱۷۰۲۶
اقتدار امروز کشور مدیون وجود افرادی مانند سپهبد صیاد شیرازی و انسان‌های تقرب یافته به خدا است
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی گفت: بدون تردید این اقتداری که امروز در سطح کشور خلق شده مدیون وجود این افراد و انسانهای تقرب یافته به خدا است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی خبرگزاری برنا، مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر فرماندهان لشکری و کشوری برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران گفت: بفرموده قرآن کریم امیران و سردارانی چون صیاد شیرازی ها و سلیمانی ها پیشگامان عرصه جهاد و شهادت بودند. 

وی افزود: خداوند به ویژگی‌های مردان و شخصیت های بزرگ الهی در قرآن اشاره دارد که در واقع  رمز عظمت اسلام همین افراد و عزیزان با آن اراده های پولادین هستند. 

حجت الاسلام ابوترابی ادامه داد: اراده خدا بر این حقیقت تعلق گرفته که در بستر تاریخ دین اسلام را با حضور مردانی پولادین و دارای خصائص برجسته مورد عنایت قرار دهد؛ این افراد به واقع تکیه گاه دین و امت اسلامی هستند. 

وی گفت: انسانهای بزرگی چون صیاد شیرازی ها در برابر دشمن با اقتدار ایستادند و زمینه پیروزی جبهه حق علیه باطل را فراهم آوردند. 

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مهمترین و برجسته ترین صفت بارز مردان الهی اینست که خدا آنها را دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند. 

وی تصریح کرد: ثبات قدم و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان و مقابله با سیاست های تمامیت خواهانه استکباری از ویژگیهای انسانهای محبوب پروردگار است و ما امروز به برکت انقلاب اسلامی این روحیه را در میان ملت های آزاده جهان اسلام از جمله ایران اسلامی، عراق سوریه، یمن، لبنان، فلسطین مشاهده می کنیم که همه در یک صف متحد قرار گرفته اند و بنیان مرصوص هستند. 

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به حضور سلحشورانه شهید صیادشیرازی در جبهه های حق علیه باطل گفت: گام‌های استوار شهید صیاد شیرازی را می توان در کردستان، خوزستان، و هر نقطه ای که نیاز کشور بود مشاهده کرد این مرد آسمانی با جانی دلباخته شهادت و محبت همواره در عرصه های نبرد حضوری فعال و تعیین کننده داشت و امروز انقلاب اسلامی مدیون این شخصیت های عظیم است. 

امام جمعه موقت تهران گفت: بدون تردید این اقتداری که امروز در سطح کشور خلق شده مدیون وجود این افراد و انسانهای تقرب یافته به خدا است. 

وی با تاکید بر اینکه نگاه به خدا منشا تحول است، افزود: آنان که در راه حق حرکت می‌کنند عنایت خدا را در این مسیر نورانی مشاهده می‌کنند و شعار اقتصاد دانش بنیان از همین حقیقت ریشه می‌گیرد. 

ابوترابی فرد

ابوترابی خاطرنشان کرد: توطئه ها و دسیسه ها در عزم و اراده انسانهای بزرگ هیچ تاثیری نمی‌گذارد و همانطور که در طول تاریخ مشاهده کردیم این چنین مردانی توانستند ۴ دهه در برابر دشمنان ایستادگی کنند. و امروز ملت یمن با تأسی از همین مردان عظیم الهی در برابر دشمن تابن دندان مسلح ایستاده اند. 

وی افزود: نیروهای مسلح امت اسلامی باید همیشه در مرز عزت قرار داشته باشند و زمینه افزایش عزت را فراهم آورد و عزت امروز ما در پرتو اتحاد ملل مسلمان افزایش می‌یابد. 

وی افزود امروز امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون مجاهدت مردم و نیروهای مسلح هستیم و اگر جلوه ای از این مجاهدت‌ها در عرصه‌های اقتصادی رخ بنماید انقلابی عظیم ایجاد می‌کند. 

وی در پایان بیان داشت: کسانی که در عرصه ایجاد امنیت تلاش دارند مجاهدان فی سبیل الله هستند. آنها از  هیچ تهدیدی نمی‌هراسند. چراکه فرزند امامی هستند که به دنیای استکبار گفت: اگر در برابر دین ما بایستید در برابر همه دنیای شما می‌ایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز