ارزیابی فعال اصلاح‌طلب از نشست اصحاب رسانه با رئیس جمهور/ وکیلی: رئیسی با همان روحیه متواضعانه با حاضران گفتگو می‌کرد

۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۵:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۷۵۲۷
ارزیابی فعال اصلاح‌طلب از نشست اصحاب رسانه با رئیس جمهور/ وکیلی: رئیسی با همان روحیه متواضعانه با حاضران گفتگو می‌کرد
وکیلی گفت: در ضیافت افطار رئیس جمهور با اهالی رسانه ، دعوت به گونه ای صورت گرفته بود که از هر دو طیف جریان سیاسی حضور داشتند و تقریبا یک حضور متوازنی صورت گرفت و هر دو جریان از منظر خود وضع موجود را تحلیل کردند. رئیس جمهور در انتها دیدگاه های خود را بخصوص در ارتباط با جایگاه رسانه و ضرورت ارتباط بیشتر دولت با رسانه ها و در موضوعات مهم کشور اطلاع رسانی بهنگام را به اصحاب رسانه یادآورشدند و تصریح کردند که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مامور است تا در موضوع برجام اطلاعات لازم و بهنگام را در اختیار اصحاب رسانه قرار بدهد.

«محمد علی وکیلی» صاحب امتیاز روزنامه ابتکار در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با دیدار اهالی رسانه با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: جلسه دیشب جلسه خوبی بود، زیرا این دومین جلسه ای است که در فاصله زمانی هشت ماه از استقرار دولت آقای رئیسی با اصحاب رسانه برگزار می شود. در این جلسه آقایان در فرصت زمانی که در اختیارشان قرار داده شد، تحلیل خود را از شرایط موجود ارائه کردند. 

وی در ادامه بیان کرد: در ضیافت افطار رئیس جمهور با اهالی رسانه ، دعوت به گونه ای صورت گرفته بود که از هر دو طیف جریان سیاسی حضور داشتند و تقریبا یک حضور متوازنی صورت گرفت و هر دو جریان از منظر خود وضع موجود را تحلیل کردند. رئیس جمهور در انتها دیدگاه های خود را بخصوص در ارتباط با جایگاه رسانه و ضرورت ارتباط بیشتر دولت با رسانه ها و در موضوعات مهم کشور اطلاع رسانی بهنگام را به اصحاب رسانه یادآورشدند و تصریح کردند که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مامور است تا در موضوع برجام اطلاعات لازم و بهنگام را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد. 

وکیلی در همین راستا خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که در جلسه بیان شد عدم اطلاع رسانی بهنگام درموضوعات راهبردی مانند برجام بود که رئیس جمهور در همین خصوص بیان کردند به صورت ساختاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مسئول اطلاع رسانی به اصحاب رسانه است.  فضا در دیدار رئیس جمهور با اهالی رسانه خیلی صمیمی بود. در پایان مراسم رئیس جمهور تقریبا با اکثر مدیران به صورت فردی و با اسم کوچک و صمیمانه یک به یک گپ و گفتی داشتند، این نشانگر توجه ایشان به حوزه رسانه است. 

صاحب امتیاز روزنامه ابتکار تصریح کرد: سر میز افطار اهالی رسانه با رئیس جمهور کمی شوخی کردند، همچنین جو خوبی میان سایر مدیران رسانه که از جریان های مختلف بودند برقرار شد،  با آقای شریعتمداری  و دعایی کمی شوخی کردیم و خندیدیم. رئیسی با همان روحیه متواضع  سراغ یک به یک دوستان که حضور داشتند را می گرفت و با انها گفت و گو می کرد. 

وی در پایان افزود: به نظرم جلسه خیلی از آن دو قطبی گذشته بیرون آمده بود و تقریبا دو طرف تحلیل شان از وضع موجود شبیه هم بود و جز یکی دو مورد که خیلی قابل اعتنا نبود ولی تقریبا حرفهای دو طرف مکمل یکدیگر بود و فضای جلسه هم فضای صمیمی بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز