معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع

جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت سربازان ایستاده است

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۹۴۴۰
جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت سربازان ایستاده است
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت و اقتداری که سربازان منشأ آن بودند، ایستاده است. 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی خبرگزاری برنا، امیر شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع که در سالن امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: جشنواره جوان سرباز متبرک به نام حضرت علی اکبر (ع) است و این روز بهانه‌ای برای گرامی‌داشت شهدای سرباز است.

وی افزود: از ۴۸ هزار شهید ارتش، حدود دو، سوم آن‌ها سرباز هستند و این نشان می‌دهد که سربازان از مهمترین عوامل امنیت کشور و از مهمترین آحاد جامعه هستند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح برای بهبود وضعیت سربازان، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، حقوق سربازان افزایش یافته است، البته ما به این مقدار قانع نیستیم و تلاش داریم که شرایط را بهتر کنیم.

امیر شعبانیان گفت: سربازی عمل بسیار قابل توجه و مهمی است و هر فرد تنبلی نمی‌تواند این مهم را انجام دهند.

وی ادامه داد: ما باید همواره آماده دفاع از کشور باشیم، همانگونه که بزرگان ما می‌فرمایند اگر طالب صلح هستی، آماده جنگ باش. سربازی افتخار بزرگی است و این پرچم را شهدای چون شهید صیاد شیرازی، شهید سلیمانی و دیگر شهدا به دست شما سربازان داده‌اند، شأن و منزلت جایگاه سربازی بسیار بالاست و بزرگان ما افتخارشان سربازی وطن است، همانگونه که حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت وصیت کردند که بر مزارش تنها بنویسند سرباز وطن.

امیر

گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی را برای آسیب به کشور ما طراحی و با فشار و تحریم و جنگ به دنبال آسیب به کشور ما بودند و در این مسیر دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند، اما جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت و اقتداری که شما سربازان منشأ آن بودید، ایستاده است.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع خاطرنشان کرد: شمشیر انتقام رزمندگان اسلام همواره آماده است و شما دیدید که چگونه در انهدام پهپاد آمریکا و موشک‌باران پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق به کار گرفته شد، این اقتدار و توانمندی به میزانی است که امروز دشمنان ما التماس می‌کنند که انتقام حاج قاسم سلیمانی را نگیرید، همه این‌ها به برکت سربازان وطن و ایثار و ایستادگی آن‌ها به دست آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما