عضو کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با برنا

انتشار لیست ابربدهکاران بانکی کار بسیار مفید و ارزشمندی بود/ دولت در حال حرکت به سوی تحقق وعده‌ها است

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۷:۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۰۶۴۲
انتشار لیست ابربدهکاران بانکی کار بسیار مفید و ارزشمندی بود/ دولت در حال حرکت به سوی تحقق وعده‌ها است
مصطفی طاهری گفت: انتشار لیست ابر بدهکاران هرچند ناقص، قدم خوبی است. شاید قدم کاملی نباشد اما بازدارنده است.

«مصطفی طاهری»، نماینده مردم زنجان و طارم و عضو کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با انتشار لیست ابر بدهکاران بانکی اظهار داشت: یک اقدام بسیار خوبی که تا کنون سابقه نداشت اتفاق افتاد، آن‌هایی که در تخلفی آشکار پرداخت اقساط را نادیده گرفته بودند مشخص شدند. انتشار این لیست هرچند ناقص قدم خوبی است. شاید قدم کاملی نباشد اما بازدارنده است. قدم بعدی باید بازخواست این‌ها باشد. چرا پرداخت اقساط را نادیده گرفته‌اند. کدام یک واقعا نمی‌توانستند و کدام یک سوء استفاده کردند. حتما هم باید بدهی‌ها و طلب‌ها به روز شود. یعنی اگر چند سال پیش  وام گرفته شده، معادل تورم‌هایی که بر اقتصاد کشور اثر گذاشته باز پرداخت شود، تا مردم اجرای عدالت را دیده و خوشحال و امیدوار شوند. در شرایطی که ما در  تسهیلات و تولید مشکل داریم، معنا ندارد که افرادی به این شدت بدهکار باشند، حرکات بسیار خوبی بود که از تیم دکتر «خاندوزی» و وزارت اقتصاد و مجموعه دولت دیدیم. بنده به نوبه خودم از همه عزیزان تشکر می کنم.

عضو کمیسیون اصل نود در رابطه با این که کمیسیون قصد ورود و کمک به تکمیل لیست را دارد یا خیر افزود: بنده اطلاعی از این که در خصوص این موضوع پرونده‌ای در اصل 90 باز شده است یا خیر ندارم، اما کار جدید و نویی بود و ما همین مقدار را هم تشکر می‌کنیم و ان شاالله کامل شود.

نماینده مردم زنجان در رابطه با حرکت دولت به سوی تحقق وعده‌های انتخاباتی نیز تصریح کرد: به نظر بنده به تعدادی عمل شده و تعدادی در حال فراهم سازی زمینه عمل است که هم امید آفرین بوده و هم مثبت است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز