نماینده گرگان: قالب نمایندگان مجلس از سیستم کاری وزیر ورزش رضایت دارند

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۰۶۵۰
نماینده گرگان: قالب نمایندگان مجلس از سیستم کاری وزیر ورزش رضایت دارند
رمضانعلی سنگدوینی گفت: شخصا آقای سجادی را قبول دارم، ایشان از بدنه ورزش کشور است و پیگیری های خوبی را در این مدت در زمینه های مختلف داشته و قالب نمایندگان از سیستم کاری او رضایت دارند. وزیر ورزش پاسخگو است و با سفر های استانی توانسته رضایتمندی را ایجاد کند. من ایشان را به یک قهرمان و پهلوان می دانم.

«رمضانعلی سنگدوینی» نماینده مردم گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در رابطه با " عملکرد وزیر ورزش و جوانان در طی این صد روز فعالیت خود در وزارتخانه" گفت: آقای سجادی را یک نیروی پر تلاش و دارای تجربه از بدنه ورزش کشور میدانم، ایشان از توانمندی و قابلیت‌های ارزنده‌ای برای مدیریت در ورزش برخوردار است و تاکنون اقدامات خوبی را در وزارت خانه رقم زده است و عملکردشان را مثبت ارزیابی میکنم.  

وی در ادامه با بیان این جمله که "ورزش و جوانان دو مقوله جدا از یکدیگر است" گفت:  دولت باید برای تفکیک ورزش و جوانان از یکدیگر فکر اساسی کند. بهتر است در این زمینه لایحه ای به مجلس ارائه شود. 

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به روحیه پاسخگوئی وزیر ورزش مطرح کرد: شخصا آقای سجادی را  قبول دارم، ایشان از بدنه ورزش کشور است و پیگیری های خوبی را در این مدت در زمینه های مختلف داشته و قالب نمایندگان از سیستم کاری او رضایت دارند. وزیر ورزش پاسخگو است و با سفر های استانی توانسته رضایتمندی را ایجاد کند. من ایشان را به یک قهرمان و پهلوان می دانم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز