رهبر انصارالله: کشورهای سازشکار با اسرائیل دنبال ثبات در منطقه نیستند

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۷:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۰۸۵۳
رهبر انصارالله: کشورهای سازشکار با اسرائیل دنبال ثبات در منطقه نیستند
سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله سه‌شنبه شب گفت: کشورهای سازشکار با اسرائیل دنبال ثبات در منطقه نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، وی افزود: حکومت امارات، بحرین و عربستان تحت عنوان صلح و ثبات منطقه، دست به عادی سازی روابط با اسرائیل زدند.

الحوثی ادامه داد: حکومت‌هایی که روابط خود را با اسرائیل عادی‌ کرده‌اند، بر این باورند که امتیاز دادن به هر نحوی، اگر در راستای منافع اسرائیل و آمریکا باشد، خوب است، اما در قبال دیگر کشورها به جز دولت واشنگتن و تل آویو رفتاری وحشی گونه دارند و حاضر به کوتاه آمدن از مواضع خود نیستند.

وی  با اشاره به اینکه این کشورها، زورگو بوده و به دنبال صلح و ثبات برای امت اسلامی نیستند، افزود: بلکه این کشورها، فتنه انگیزی را تامین مالی کرده‌اند و با رسانه و نفوذ سیاسی در صدد حمایت از آن هستند.

الحوثی با تأکید بر اینکه کشورهای سازشکار منطقه دشمن ملت های مخالف اسرائیل از جمله یمن هستند، اظهارکرد: سازشکاران نسبت به مجاهدان فلسطینی بد هستند و با آنان خصومت دارند و در رسانه‌های خود آنها را تروریست می خوانند.
رهبر انصارالله  با اشاره به تحولات اخیر در مسجد الاقصی، حمله به این مکان مقدس و نمازگزاران آن را نشان دهنده دشمنی اسرائیل با اسلام و مقدسات آن دانست.

اظهارات الحوثی پس از آن بیان می شود که اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی پس از آغاز ماه مبارک رمضان بشدت متشنج است.

در پی درگیری نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در شمال و غرب نابلس، ۲۷ فلسطینی زخمی شدند.  

در روزهای اخیر و در یورش نظامیان اشغالگران صهیونیست با فلسطینیان، بیش از ۱۶۰ نفر زخمی شده اند و در ۱۵ روز اخیر بیش از ۲۰ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

هفت نفر از شهدای فلسطینی مربوط به درگیری های پنجشنبه و جمعه گذشته هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز