رئیس جمهور: با اهمال دستگاه‌ها در ایجاد دولت الکترونیک برخورد خواهد شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۱۰۵۰
رئیس جمهور: با اهمال دستگاه‌ها در ایجاد دولت الکترونیک برخورد خواهد شد
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه کشور را نمی‌شود با رودربایستی اداره کرد، گفت: اگر دستگاهی در ایجاد دولت الکترونیک و تجمیع داده‌ها و اطلاعات کشور کوتاهی کند، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دومین جلسه شورای عالی اداری در دولت سیزدهم که صبح امروز چهارشنبه (۳۱ فروردین) همزمان با یازدهمین سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی نظام اداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر دستگاهی در ایجاد دولت الکترونیک و تجمیع داده‌ها و اطلاعات کشور کوتاهی کند، برخورد خواهیم کرد.

 مأموریت رئیسی به سازمان‌های اداری و برنامه و بودجه

رئیس جمهور سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه را موظف دانست که «انضباط مالی و اداری» در کشور را جایگزین نظام «چانه‌زنی» و «ضابطه‌مندی» و «قانون‌گرایی» را جایگزین «توصیه و سفارش» کنند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه کشور را نمی‌شود با رودربایستی اداره کرد، افزود: بسیاری از عقب‌ماندگی‌های اداری کشور به خاطر عدم ضابطه‌مندی و برخی روی دربایستی‌ها بوده است.

زمینه نظارت مردم بر عملکرد کارکنان دولت فراهم شود

رئیس جمهور در ادامه وزارت ارتباطات را موظف کرد زیرساخت «نظارت مردم» بر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و «گزارش تخلفات» و «رضایت سنجی» از عملکرد کارکنان دولتی را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز