عبدالملک الحوثی

روز قدس مناسبت مهمی برای حرکت جدی در حمایت از فلسطین است

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۳۰۳۵
روز قدس مناسبت مهمی برای حرکت جدی در حمایت از فلسطین است
رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: روز قدس مناسبت مهمی برای یادآوری مسئولیت امت اسلامی در قبال فلسطین و خیزش امت اسلامی برای حرکت جدی در یاری ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن، در سخنانی اعلام کرد: به ملت فلسطین و رزمندگان فلسطین و نگاهبانان مسجدالاقصی درود می‌فرستیم.

وی افزود: روز قدس مناسبت مهمی برای یادآوری مسئولیت امت اسلامی در قبال فلسطین و خیزش امت اسلامی برای تحرک جدی در یاری ملت مظلوم فلسطین است.

الحوثی تاکید کرد: روز قدس مناسبت مهمی برای وحدت درباره مساله فلسطین است تا موضع درست و واحدی اتخاذ شود. مساله فلسطین از روشن‌ترین موضوعاتی است که ابهامی ندارد و این به اعتراف همه امت اسلامی است.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: امت اسلامی بر بازپس‌گیری مقدسات اجماع دارد و پاکسازی فلسطین از لوث صهیونیست‌ها مسئولیتی بر روی دوش همه مسلمانان است. این حق عامل مهمی در زمینه وحدت صفوف امت اسلامی در اتخاذ موضع واحد در حمایت از ملت فلسطین است.

الحوثی گفت: ملت یمن با توجه به مبادی اسلامی و هویت ایمانی خود بر موضع روشن خود در پایبندی به حق ملت فلسطین ثابت قدم است. ملت ما به اینکه در قبال حق فلسطین در پاکسازی سرزمین خود و رفع ظلم از ملت فلسطین نباید کوتاهی کرد، ثابت قدم است.

وی افزود: ملت ما در کنار آزادگان امت اسلامی و محور مقاومت به دنبال بالا بردن سطح همکاری و هماهنگی است. این همکاری میان امت اسلامی، بالاترین مصداق همکاری علی‌‌البر و التقوی است.

الحوثی گفت: ما مجددا بر معادله سیدحسن نصرالله تاکید می‌کنیم که اعلام کرد هر تهدید علیه قدس یعنی جنگ منطقه‌ای. ما در مشارکت به همراه همه آزادگان امت اسلامی و ملت فلسطین و محور مقاومت درنگ نخواهیم کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد رژیم صهیونیستی رو به زوال است و پیروزی بر آن حتمی است. واقعیت گواه زوال رژیم صهیونیستی است. نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی آشکار شده است و سران این رژیم به آن اذعان می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز