شیخ عیسی قاسم: مردم بحرین در خط مقدم زنده نگه داشتن روز جهانی قدس هستند

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۳۰۵۰
شیخ عیسی قاسم: مردم بحرین در خط مقدم زنده نگه داشتن روز جهانی قدس هستند
آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین گفت: مردم ما برای شستن شرم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که آل‌خلیفه مرتکب آن شده است، در تلاشند و در خط مقدم زنده نگه داشتن روز جهانی قدس هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله شیخ عیسی قاسم امروز (سه‌شنبه) در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس با عنوان «منبر قدس» برگزار شد، افزود: مردم بحرین امروز برای مسئولیت بزرگ احیای روز جهانی قدس برابر همه چالش‌ها ایستاده است.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در [راهپیمایی روز جهانی قدس] در سال جاری باید بیش از سال‌های گذشته باشد و اعلام رویارویی [با رژیم صهیونیستی] باید به صورت علنی، جدی و قوی‌تر و فداکاری بیشتر باشد.  

رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه مسجدالاقصی از حملات خصمانه و شدید صهیونیست‌ها رنج می‌برد و یکی از جدی‌ترین تهدیدها برای قداست و نقش الهی آن است تاکید کرد مردم ما به فکر دفاع از حریم اسلام، قداست آن و عزت و آرامش آن هستند.  

وی با بیان اینکه مردم بحرین برای شستن شرم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که آل‌خلیفه مرتکب آن شده است، در تلاشند و مقابله برابر عادی‌سازی روابط را وظیفه خود می‌دانند و مقابله با چنین مقاومتی خیانت بزرگی است، افزود: مردم بحرین در خط مقدم زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به طرز شایسته هستند.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم افزود: قدس، فلسطین و امت اسلامی از تجاوزات دشمن صهیونیستی و تشکیلات آن، توطئه‌اش و تهدیداتش علیه هویت امت اسلام و موجودیت آن رنج می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه عادی‌سازی خائنانه با این دشمن سرسخت مقابله با امت اسلام و همسویی با جبهه صهیونیسم و ​​استکبار جهانی است، افزود: رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است و به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

رهبر شیعیان بحرین با تاکید بر اینکه احیای روز جهانی قدس در سال جاری به دلیل شرایط خاص پیرامون این روزهای [قدس] باید تمام و کمال برگزار شود، افزود: تا زمانی که این عادی‌سازی مخرب سرنگون نشود و  وجود شیطانی صهیونیست‌ها از بین نرود،  این روز (جهانی قدس) متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز