انتقام حاج قاسم نزدیک است، آماده نماز در قدس شوید

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۳۸۵۳
انتقام حاج قاسم نزدیک است، آماده نماز در قدس شوید
یاسر صادقی - سردبیر

خبرگزاری برنا: آزادی فلسطین و قدس از دست صهیونیست‌ها نه یک شعار که یک هدف مقدس است و بجز سرداران بزرگ اسلام از حاج احمد متوسلیان تا حاج قاسم سلیمانی، سالی یک بار هم مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آن را فریاد می‌زنند.

روز قدس به وجود آمده که مردم ایران و جهان با مشت‌های گره کرده فریاد بزنند که رزمندگان محور مقاومت برای رسیدن به هدف آزادی قدس شریف تنها نیستند اما این فریاد و همراهی دو سالی است رنگ و بوی دیگری دارد.

دو سالی است که حاج قاسم ظاهرا بین ما نیست و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به خیال خودشان با به شهادت رساندن سردار مقاومت، هدف بیرون کردن مستکبرین از منطقه و آزادی قدس به فراموشی سپرده می‌شود اما از آن شب به این طرف قطعا هر ثانیه و هر لحظه پشیمان‌تر از قبل شده‌اند.

از ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد ۱۳ دی ماه ۹۸ فریاد انتقام بلند است، انتقامی که دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

برخی گمان می‌کنند انتقام خون حاج قاسم با حمله موشکی به عین‌الاسد تمام شد، برخی هم معتقدند با ضربه زدن و از بین بردن عوامل قتل این انتقام تکمیل می‌شود اما اینها فقط بخشی از انتقام است.

انتقام اصلی بیرون کردن تروریست‌های آمریکایی از منطقه و آزادی قدس از دست صهیونیست‌ها است. روز قدس و جوشش و فریادهای مردم در این روز، طی دو سال گذشته این نوید را می‌دهد که هدف اصلی حاج قاسم نه فقط به فراموشی سپرده نشده بلکه مردم انتقام خون حاج قاسم را همین دو هدف مقدس قرار داده‌اند.

در واقع خون حاج قاسم قوی‌تر از هرچیزی در حال هدایت همه نیروهای ضد استکباری در ایران و جهان به سمت دو هدف اصلی است و این جدیت و مشت‌های گره کرده نشان می‌دهد انتقام نزدیک است و باید آماده خواندن نماز در قدس شریف شویم. ان‌شاالله

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز