راهپیمایی روز جهانی قدس تا "دقایقی دیگر" آغاز می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۳۸۵۴
راهپیمایی روز جهانی قدس تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود
راهپیمایی روز قدس در اعلام حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تا ساعتی دیگر با حضور گسترده مردم در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، راهپیمایی گرامیداشت یوم الله «روز قدس» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با کاهش همه‌گیری کرونا در کشور، از ساعتی دیگر با حضور مردم، مسئولان لشکری و کشوری در سراسر ایران آغاز خواهد شد. 

این مراسم حماسی در تهران از ساعت ۱۰ صبح از مسیرهای ۱۰ گانه به سوی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد؛ در عین حال بسیاری از مردم از هم اکنون برای حضور در راهپیمایی در مبادی مسیرهای اعلام شده گردهم آمده‌اند.

همچنین از شب گذشته بسیاری از گروه‌های مردمی در کنار نهادهای انقلابی و تشکل‌های مردم نهاد، برای اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی استقرار یافته‌اند.  

مسیرهای اعلام شده اولین راهپیمایی روز قدس قرن جدید، به شرح ذیل است:

مسیر شماره یک از  مسجد امام حسین (ع) در میدان امام حسین آغاز می شود و راهپیمایان از خیابان انقلاب به سوی دانشگاه تهران راهپیمایی می کنند.

مسیر شماره دو مسجد جامع ابوذر در میدان ابوذر به سوی خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی (قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر و میدان انقلاب است.

مسیر شماره سه از مسجد دارالسلام در میدان منیریه به سمت خیابان ولی‌عصر (عج) و سپس خیابان انقلاب است.

مسیر شماره چهار از مسجد امام زمان (عج) در خیابان آزادی و تقاطع خیابان بهبودی به سوی میدان انقلاب است.

مسیر شماره پنج  مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در میدان توحید است که راهپیمایان از خیابان توحید و خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب حرکت می کنند.

مسیر شماره شش از مسجد حضرت مهدی (عج) در خیابان ستارخان به سمت میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان انقلاب است.

مسجد الجواد (ع) در میدان هفتم تیر مبداء مسیر شماره هفت است که راهپیمایان با عبور از خیابان کریم خان به سمت میدان ولی عصر(عج) و از مسیر بلوار کشاورز در دانشگاه تهران حضور می‌یابند.

مسیر شماره هشت نیز از  مسجد امام جعفر صادق (ع) در فلکه اول صادقیه به سمت خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان انقلاب خواهد بود.

مسیر شماره نُه از مسجد حضرت امیر (ع) در خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب است که به حضور راهپیمایان در دانشگاه تهران ختم می‌شود. 

و مسیر شماره ۱۰ از مسجد جامع رسول اکرم (ص) در تهرانسر آغاز می‌شود و راهپیمایان با عبور از بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در دانشگاه تهران حضور می‌یابند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) به نام «روز قدس» نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود.

سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی در روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز