مجلس از توضیحات عبدالملکی قانع شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۷:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۴۶۵۱
مجلس از توضیحات عبدالملکی قانع شد
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر کار درخصوص سوال موسوی لارگانی مبنی بر انتصابات معاونین و مدیران وزارتخانه و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه، قانع شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی سیدناصر موسوی لارگانی از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتصابات معاونین و مدیران وزارتخانه و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه، با 122 رأی موافق، 101 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر در جلسه، از پاسخ های وزیر قانع شدند.

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی در توضیح سوال نماینده مردم فلاورجان از وزیر کار، گفت: بر اساس اظهارات آقای موسوی لارگانی در کمیسیون؛ شایسته سالاری در انتصابات یکی از الزامات مدیریتی است و باید به نیروهای متخصص و کاردان و انقلابی داخل سیستم توجه کرد، لیکن در دوره مدیریت جدید وزارتخانه عظیم تعاون کار و رفاه اجتماعی همانگونه که انتظارش میرفت شاهد حجم زیادی از انتصابات برون سازمانی هستیم.

وی افزود: انتصاباتی بیشتر رفیق محور که انگیزه ها را در بین نیروهای زبده و جوانان متخصص وزارتخانه از بین برده است، نماینده فلاورجان اذعان دارد که وزیر با اتوبوسی از نیروهای همراه کارنابلد وارد سیستم شده و هیچ توجهی به ظرفیت‌ها، حجم کار و وظایف ندارد لذا خواستار ایراد توضیحاتی پیرامون دلیل این اقدامات و انتصابات که آینده‌ای نامشخص به دنبال دارد، شد.

انصاری در ادامه اظهار کرد: پاسخگوی نیروهای متخصص و باتجربه و جوان وزارتخانه باید مشخص شود که چه کسی است چراکه بعضا شاهد بودیم بدون کسب نظر مراجع نظارتی و امنیتی انتصاباتی انجام شده است .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز