نماینده سردشت از توضیحات عبدالملکی قانع شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۴۶۸۶
نماینده سردشت از توضیحات عبدالملکی قانع شد
کمال حسین پور در مجلس از توضیحات وزیر کار درخصوص برنامه های وزارتخانه مذکور برای اشتغال، توسعه فعالیت های شغلی و مبارزه با معضل بیکاری و عملکرد سازمان بهزیستی، قانع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کمال حسین پور در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص برنامه وزارتخانه مذکور برای اشتغال، توسعه فعالیت های شغلی و مبارزه با معضل بیکاری و عملکرد سازمان بهزیستی ، از توضیحات وزیر قانع شد.

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی در توضیح سوال نماینده مردم فلاورجان از وزیر کار، گفت: براساس اظهارات حسین پور، ‌یکی از اهداف کلان توسعه، کاهش بیکاری و توسعه فعالیت های شغلی است، بیکاری یک پدیده مخرب اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: معضل بیکاری در حال حاضر به شدت مردم کشور و مخصوصا جوانان را تحت فشار قرار داده و تبعات و بحران های متعددی را برای کشور در پی داشته است، متولی اصلی اشتغال کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما این وزارت خانه از وظایف خود که بهبود فضای کسب و کار و آموزش نیروی کار و صیانت از آن است غافل شده است، مبارزه با بیکاری و حل مسأله اشتغال باید در رأس برنامه های کشور و مخصوصا برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد.

انصاری تصریح کرد: پذیرفته نیست که جوانان متخصص و جویای کار کشور، بیکار بمانند و امنیت روحی و روانی آنان و خانواده هایشان تحت تأثیر قرار بگیرد. برنامه های آن وزارت خانه در حوزه اشتغال و مبارزه با معضل بیکاری چیست؟ چرا آن وزارتخانه این حوزه مهم و حیاتی کشور را به حال خود رها کرده است؟

انتهای پیام/

نظر شما