اسرائیل در وحشت؛ بنت هم از اظهارات آتشین رهبر حماس وحشت زده شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۴۸۶۷
اسرائیل در وحشت؛ بنت هم از اظهارات آتشین رهبر حماس وحشت زده شد
نخست‌وزیر اسرائیل در واکنش به اظهارات دیروز رئیس جنبش حماس در غزه گفت که ما نباید اجازه دهیم یحیی السنوار پیروز شود و دولت اسرائیل را سرنگون کند. پیشتر در روز جاری، برخی رسانه های نزدیک به موساد هم به شدت از اظهارات رئیس حماس ابراز نگرانی کرده و حتی طرح ترور وی را پیشنهاد دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اسرائیل به اظهارات شدید اللحن یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه که وحشت مقامات صهیونیست را به دنبال داشته است، واکنش نشان داد.

بنت گفت که السنوار خواستار سرنگونی دولت ماست و نباید اجازه بدهیم در انتخابات داخلی آینده حماس پیروز شود و دولت ما را سرنگون کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: دیروز شنیدم که یحیی السنوار رهبر حماس در غزه خواستار انحلال دولت منصور عباس شده و مشخص شده که حماس دولت عباس را نمی‌خواهد.

دیروز شنبه یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه گفت که گروه‌های مقاومت در غزه باید آماده باشند، زیرا نبرد با پایان ماه مبارک رمضان به پایان نرسید، بلکه در حقیقت با پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

السنوار در ادامه سخنانش در جمع نخبگان فلسطینی که صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت، افزود: ما ترجیح می‌دهیم نبرد به نبرد مذهبی تبدیل نشود، اما اگر سران رژیم اشغالگر و افراطی‌ها آن را بخواهند، پس استقبال می کنیم.

رسانه های اسرائیلی امروز یکشنبه به نقل از یک سایت نزدیک به موساد پیشنهاد ترور السنوار را مطرح و اعلام کرد که از آینده اسرائیل نگران است.نخست‌وزیر اسرائیل در واکنش به اظهارات دیروز رئیس جنبش حماس در غزه گفت که ما نباید اجازه دهیم یحیی السنوار پیروز شود و دولت اسرائیل را سرنگون کند. پیشتر در روز جاری، برخی رسانه های نزدیک به موساد هم به شدت از اظهارات رئیس حماس ابراز نگرانی کرده و حتی طرح ترور وی را پیشنهاد دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز