فعال سیاسی اصلاح طلب: رئیسی را همان رفیق متواضع و فروتن قبل از ریاست جمهوری دیدم/ رئیس جمهور به هر دو جریان سیاسی نگاه یکسانی دارد

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۰۶:۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۴۹۴۶
فعال سیاسی اصلاح طلب: رئیسی را همان رفیق متواضع و فروتن قبل از ریاست جمهوری دیدم/ رئیس جمهور به هر دو جریان سیاسی نگاه یکسانی دارد
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جلسه رئیس جمهور با فعالین سیاسی را یک جلسه ای با مدارا و احترام دریافت کردم. آقای رئیسی همان دوست قدیمی بود که می شناختم، همانقدر متواضع و فروتن که قبل از رئیس جمهور شدنش از او به خاطر داشتم، در همین قامت حاضر شد.این جلسه را بسیار مفید دیدم.

سید محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با دیدار جمعی از فعالان سیاسی با رئیس جمهور گفت: این دیدار های رئیس جمهور اتفاقات خوبی را به دنبال دارد، زیرا دیدگاه های مختلفی را می شنوند.در دیدار روز گذشته  عمده مسائل در رابطه با مسائل اقتصادی بود، هر دو جناح در این رابطه اظهاراتی را بیان کردند. تقریبا یک نگرانی و نقطه نظرات مشترکی در دو جناح در رابطه با مسائل اقتصادی وجود داشت و رئیس جمهور در رابطه با این ابراز نگرانی ها با اطمینان و امید بیشتری نسبت به رفع این مشکلات سخن گفتند. 

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور اطمینان خاطر خوبی نسبت به از بین رفتن مشکلات اقتصادی به اعضای حاضر در جلسه دادند‌. برخی دوستان همسو با دولت در خصوص مشکلات فرهنگی و مسائلی پیرامون حجاب را  مطرح کردند. 

ابطحی بیان کرد: آقای میرسلیم نسبت ولنگاری ها در فضای مجازی نکاتی را مطرح کردند که من در این رابطه توصیه هایی را بیان کردم و مزایای فضای مجازی مسائلی را عنوان کردم. همچنین در رابطه با عملکرد دولت قبل هم برخی دوستان مواردی را بیان کردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد: جلسه رئیس جمهور با فعالین سیاسی را یک جلسه ای با مدارا و احترام دریافت کردم. آقای رئیسی همان دوست قدیمی بود که می شناختم، همانقدر متواضع و فروتن که قبل از رئیس جمهور شدنش از او به خاطر داشتم، در همین قامت حاضر شد.این جلسه را بسیار مفید دیدم.

ابطحی مطرح کرد: رئیس جمهور در این جلسه نگاه یکسانی به هر دو جریان داشت و نکات و نظریات هر دو جریان را یادداشت می کردند. نقطه اصلی جلسه امسال این بود که هر دو جریان با هم مدارا کردند و نظرات مشترکی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز