زهره الهیان: توجه به دیدگاه‌ها و سلایق مختلف در دولت سیزدهم یک اصل است/ رئیسی از نقدها استقبال کرد

۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۰۶:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۵۲۰۹
زهره الهیان: توجه به دیدگاه‌ها و سلایق مختلف در دولت سیزدهم یک اصل است/ رئیسی از نقدها استقبال کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: توجه به دیدگاه ها و سلایق مختلف در دولت آقای رئیسی یک اصل است و به نوعی حس اعتماد وامیدواری به مردم منتقل خواهدشد. در مجموع این جلسه خوب بود و نگاه آقای رئیسی نسبت به شنیدن صدای مخالف قابل تمجید است.

«زهره الهیان» نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با دیدار فعالان سیاسی با رئیس جمهور" گفت: جلسه رئیس جمهور با فعالان سیاسی با حضور طیف‌های مختلف و سران مختلف سیاسی  برگزار شد، این جلسه و نشست  فرصتی شد که همه طیف‌ها به بیان دغدغه‌ها و مطالب مورد نظرشان در نقد دولت بپردازند و فعالان سیاسی با هر نگاه و دیدگاه متعلق به حزب وجناح خود، مطالب‌شان را در نقد عملکرد دولت آقای رئیسی مطرح و آقای رئیسی هم کاملا استقبال کردند. 

وی ادامه داد: نظر رئیس جمهور این است که چنین نشست و جلساتی باید استمرار داشته باشد تا از نگاه بیرونی به بررسی عملکرد دولت بپردازند و نقد طیف‌های مختلف سیاسی را بشنوند و پذیرا باشند. 

الهیان با اشاره به نقدهای که در خصوص عملکرد دولت مطرح می‌شود بیان کرد: این نقدها بستگی به میزان انصاف منتقدین و میزان تقوای سیاسی اشخاص دارد که چگونه نقد داشته باشند که آیا نقد در جهت تخریب است و یا نقدی سازنده است که متاسفانه بعضا مشاهده می‌شود نقدها ممکن است سازنده نباشند و در جهت تخریب و فضاسازی و شایعه پراکنی و دروغ پردازی پیش می‌رود. برگزاری این جلسات کمک می‌کند افراد ملاحظه بیشتری را در نقد عملکرد داشته باشند و احساس کنند که حرف‌ها شنیده می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تاثیر این جلسات بر افزایش سرمایه اجتماعی عنوان کرد: قطعا مردم وقتی احساس کنند رئیس جمهور و دولت پذیرای همه دیدگاه ها و سلایق است و به نگاه نخبگان از هر طیفی که باشند و فعالان سیاسی توجه دارد، این به نوعی ایجاد امید در طیف‌های مختلف مردم را به دنبال دارد. توجه به دیدگاه‌ها و سلایق مختلف در دولت آقای رئیسی یک اصل است و به نوعی حس اعتماد و امیدواری به مردم منتقل خواهدشد. در مجموع این جلسه خوب بود و  نگاه آقای رئیسی نسبت به شنیدن صدای مخالف قابل تمجید است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز