هشدار سازمان همکاری اسلامی نسبت به ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی

۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۵۵۹۰
هشدار سازمان همکاری اسلامی نسبت به ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی
سازمان همکاری اسلامی نسبت به ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی صهیونیست‌ها هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، از پایگاه خبری معا فلسطین، سازمان همکاری اسلامی چهارشنبه شب نسبت به تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان افراطی با حمایت نیروهای اشغالگر اسرائیلی هشدار داد و این اقدام را نقض فاحش حقوق بین الملل و کنوانسیون ژنو و نقض حرمت مسجد الاقصی عنوان کرد.

این سازمان، نیروهای اشغالگر اسرائیل را مسئول کامل عواقب ادامه این تجاوزات می‌داند که حمله آشکار به احساسات مسلمانان است و به خشونت و تنش دامن می‌زند و به شعله‌ور شدن جنگ مذهبی منجر می‌شود و امنیت و ثبات بین‌المللی را تهدید می‌کند.

سازمانی همکاری اسلامی همچنین از جامعه جهانی از جمله شورای امنیت سازمان ملل خواست تا مسئولیت خود را در قبال ملزم کردن اسرائیل به عنوان نیروی اشغالگر، برای توقف تجاوزات و نقض حقوق مردم فلسطین و اراضی آنها و مقدسات اسلامی و مسیحی بر عهده بگیرد.

گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست در فراخوانی از صهیونیست‌ها خواستند که روز پنجشنبه به مناسبت آنچه «روز استقلال» خوانده می‌شود، به مسجد الاقصی بروند.

از سوی دیگر گروه‌ مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به فراخوان شهرک‌نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی با آتش بازی نکند.

گروه مقاومت فلسطین همچنین از ملت فلسطین و مردم قدس و کرانه باختری اشغالی خواسته‌اند تا برای محافظت از مسجدالاقصی بسیج شوند و از این مکان مقدس در برابر هتک حرمت این مکان از سوی صهیونیست‌ها حمایت کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز