فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهدای حرم رضوی دیدار کرد

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۸۲۰۵
فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهدای حرم رضوی دیدار کرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده‌های شهیدان محمد اصلانی و محمدصادق دارایی شهدای جنایت عناصر تکفیری در حرم رضوی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با خانواده‌های معظم شهیدان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق دارایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی شهدای جنایت عناصر تکفیری در حرم مطهر رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

سردار سلامی دراین دیدار با پاسداشت یاد، نام و مجاهدت های صادقانه این شهیدان گرانقدر، شهادت آنان در ماه مبارک رمضان با زبان روزه را معنادار و بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: این دو شهید عزیز در مسیر شهادت‌های کم نظیر قرار گرفته‌اند و شما خانواده‌های گرانقدر با اهدای این هدایای ارزشمند به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطعا به خداوند نزدیکتر و از اجر و پاداش فراوانی نزد او بهره مند شده‌اید.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه که نام و یاد شهدا برای همیشه باقی خواهد ماند افزود: بی شک تربیت و تولید این سرمایه‌های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی جای تبریک دارد. انسان‌هایی فاضل و با اخلاص که تمام زندگیشان وقف خدمت به مردم مظلوم و محروم جامعه شده بود و هیچ چیزی غیر از شهادت هم نمی توانست اجر و پاداش مجاهدت های آنان باشد.

وی خاطرنشان کرد: نحوه شهادت این دو شهید شبیه مولایشان امام حسین (ع) و فرزندان و اصحاب ایشان در اوج مظلومیت بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز