گردان قدس: آماده جنگ با دشمن صهیونیست هستیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۵:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۰۶۲۴
گردان قدس: آماده جنگ با دشمن صهیونیست هستیم
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سالگرد نبرد «شمشیر قدس» تاکید کرد که آماده جنگ با دشمن صهیونیستی در غزه، جنین و سراسر شهرهای اشغالی است و به مقاومت خود تا آزادسازی فلسطین ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تارنمای «فلسطین الیوم»، در بیانیه گردان‌های قدس (سرایا القدس) آمده است: یک سال از نبرد شمشیر قدس (سیف‌ القدس) گذشت در این مدت، مقاومت قدرتمندتر و مجهزتر شد و اکنون برای مقابله و دفع هر گونه تجاوز و حماقت دشمن اسرائیلی در آمادگی کامل قرار دارد.

بیانیه افزود است که گردان های قدس در این مسیر آماده جانفشانی و نبرد با دشمن صهیونیستی در غزه، جنین و همه شهرهای اشغالی است.

در بیانیه گردان های قدس تاکید شده است: دشمن صهیونیستی در نبرد شمشیر قدس دچار خفت و خواری تمام شد و بسیاری از واقعیت های شکست و تلفات خود را پنهان کرد، تلفات و خسارت های صهیونیست ها در عملیات شمشیر قدس بسیار بیشتر از آن چیزی است که در تلویزیون و رسانه های اشغالگران نشان داده شد.

این بیانیه می افزاید: جهاد، مقاومت و آمادگی فلسطینی ها تنها گزینه برای آزادسازی تمام سرزمین های اشغالی است و جهاد برای تحقق این آرمان و پایان اشغالگری و شکست کامل صهیونیست ها ادامه دارد.

پیش تر نیز گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرده بود که نیروهای مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» توانستند معادلات خود را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند.

همچنین گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک در سالروز نبرد شمشیر قدس اعلام کردند که این نبرد موازنه بازدارندگی با رژیم اسرائیل را ایجاد و معادلات تازه‌ای را برقرار کرد.

به دنبال بالا گرفتن موج تظاهرات و درگیری‌ها و نیز حملات شهادت طلبانه فلسطینی‌ها علیه نیروهای نظامی اسرائیل در ایام ماه مبارک رمضان گذشته، سران این رژیم یکسری اقدامات و لفاظی‌ها را در دستور کار قرار دادند که نشان می‌دهد شیرازه فکری اتاق‌های فکر این رژیم را به هم ریخته است که اعلام قصد ترور رهبران حماس از جمله یحیی السنوار از جمله این موارد است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز