دولتمردان در خدمتگزاری باید شهدا را الگو قرار دهند

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۰۹۱۷
دولتمردان در خدمتگزاری باید شهدا را الگو قرار دهند
معاون پارلمانی رئیس جمهور، بیش از یک هزار شهید شهرستان خوی را سند سربلندی مردم این دیار خواند و گفت: شهدا چراغ راه کشور هستند و مسئولان و دولتمردان باید در راه خدمتگزاری به ولی‌نعمتان انقلاب، ایثار شهدا را همواره در پیش چشم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «سیدمحمد حسینی» که در جریان بیست‌ویکمین سفر استانی رئیس جمهور و دولت مردمی به استان آذربایجان غربی به شهرستان خوی رفته است، با خانواده شهید مرادخانی دیدار و از بردباری و روحیه مقاوم و مثال‌زدنی والدین این شهید والامقام تجلیل کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با بذل جان و از خود گذشتگی و  رشادت‌های بی نظیر خود توانستند انقلاب و نظام را حفظ کنند و فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل جوان و جدید انتقال دهند.

حسینی بیش از یک هزار شهید شهرستان خوی را سند سربلندی مردم این دیار خواند و گفت: شهدا چراغ راه کشور هستند و مسئولان و دولتمردان باید در راه خدمتگزاری به ولی‌نعمتان انقلاب، ایثار شهدا را همواره در پیش چشم داشته باشند.

بررسی نیازها و ظرفیت‌های شهرستان خوی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله بیمارستان آیت‌الله خویی و دانشکده پزشکی، بازدید از پروژه‌های آب‌رسانی کشاورزی، صنعتی و آب شرب شهرستان، دیدار با اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا، بازدید از ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری مانند مقبره شمس تبریزی و سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه و حضور در جلسه شورای اداری خوی از جمله مهمترین برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به این شهرستان است.

حسینی در ادامه برنامه‌های سفر، بعد از ظهر امروز عازم شهرستان چایپاره خواهد شد و بازدید و بررسی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، کشاورزی و خدماتی نیمه‌فعال از جمله کارخانه آجر سفال و طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو از جمله پایاب سد آغچای و خطوط انتقال و پمپاژ آن و نیز طرح آبیاری تحت فشار، بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و دیدار و گفت‌وگو با مردم، خانواده شهیدان و نخبگان و برگزیدگان از برنامه‌های سفر به این شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز