در جریان بازدید از ساختمان متروپل

معاون اجرایی رئیس جمهور: بقایای متروپل پس از عملیات آواربرداری تخریب می‌شود

۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۵:۰۸
کد خبر: ۱۳۳۶۳۴۸
معاون اجرایی رئیس جمهور: بقایای متروپل پس از عملیات آواربرداری تخریب می‌شود
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌ شدنی نیست و بقایای متروپل نیز پس از عملیات آواربرداری تخریب می شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در جریان بازدید از ساختمان متروپل ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغ دیده حادثه متروپل گفت: حادثه متروپل حادثه خیلی تلخی بود که تاکنون پیکرهای ۳۸ نفر از هموطنان از زیر آوار خارج شده است.

وی افزود: عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌ شدنی نیست و همه دستگاه‌ها با امکانات موجود پای کار هستند و تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسئولان استان خوزستان عملیات آواربرداری در متروپل ادامه دارد و  بقایای متروپل پس از عملیات آواربرداری تخریب می شود.

مرتضوی ادامه داد: عملیات آواربرداری در متروپل با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار وارد عمل شده؛ همچنین  دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز با تمام ظرفیت به میدان آمدند.

معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه با اشاره به سفر روز جمعه رییس جمهور به آبادان و بازدید از محل حادثه متروپل همچنین دستورات صادر شده از سوی ایشان در این رابطه اظهار داشت: در سفر به آبادان و خرمشهر  و در راستای بررسی طرح توسعه منطقه آزاد اروند مشکلات شهرستان‌های آبادان و خرمشهر احصا شده تا با پیش‌بینی اعتبارات لازم بخشی از مشکلات مردم این منطقه حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز