رهبر انصارالله: فنـاوری آمریکایی هم توان مقابله با موشک‌های یمنی را ندارد

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۳۳۷۴۵۵
رهبر انصارالله: فنـاوری آمریکایی هم توان مقابله با موشک‌های یمنی را ندارد
عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن، گفت: فناوری آمریکایی نیز نتوانست برای مقابله با موشک‌ها و پهپادهای یمن به عربستان کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالملک بدرالدین الحوثی روز چهارشنبه در دیدار با بزرگان و مشایخ استان تعز افزود: عربستان برای دریافت سامانه هایی که بتواند موشک های ما را هدف قرار دهد دست به دامن همه دنیا شد و حتی کارشان به جایی رسید که از رژیم صهیونیستی گدایی کردند.

وی اضافه کرد: ما امروز موشک هایی با بردهای بسیار بلند و دقت بسیار زیاد در اختیار داریم که فناوری های جدید آمریکایی نیز نتوانست با آن ها مقابله کند.

الحوثی با بیان اینکه بخش صنایع نظامی ما از بهترین صنایع نظامی منطقه خواهد بود، گفت: تلاش های مداوم برای توسعه پدافند هوایی ادامه دارد و در سال های گذشته دیدیم که انواع مختلف هواپیماهای دشمن سرنگون شد.

وی بیان کرد: تلاش ها برای افزایش برد و قدرت و کارایی بیشتر پهپادهای یمنی و دستیابی به فناوری های پیشرفته  و جدیدتر ادامه دارد.

رهبر انصارالله یمن گفت: بکارگیری بیشترین حجم از موشک های بالستیک توسط ارتش یمن از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون نوعی خفت و خواری برای ائتلاف آمریکایی سعودی است.

الحوثی بیان کرد: سیاست آمریکایی -غربی درباره یمن و منطقه مبتنی بر هدف قراردادن همه آزادگان در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی است.

وی افزود: آمریکا و غرب تلاش می کنند اوضاع را در منطقه به سود رژیم صهیونیستی پیش ببرند و مشکلات را از سر راه این رژیم تحت عنوان عادی سازی روابط بردارند.

الحوثی اضافه کرد: در این مرحله نباید غافل شویم زیرا در مرحله ای قرار داریم که باید بسیار هوشیار باشیم چون دشمن درحال آماده شدن در همه زمینه ها برای مرحله آینده است.

وی اظهار کرد: ما در شرایط بسیار مهمی هستیم زیرا دشمن تلاش می کند پیروزی هرچند کوچکی را به منظور دستیابی به برخی از اهداف خود کسب کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: نمی توانیم درباره آزادی و استقلال کشور در هیچ شرایطی سازش کنیم و اولویت ما در این مرحله مقابله با تجاوز و تهدیدات نظامی دائمی دشمن است.

الحوثی با بیان اینکه دشمنان درحال جمع کردن امکانات و آماده شدن برای مرحله آینده هستند، اضافه کرد: دشمنان را شکست می دهیم و به آن ها اجازه نمی دهیم که به تجاوز و محاصره یمن ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز