باحضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

۵۰۰ عروس و داماد مشهدی بدرقه‌ی خانه بخت شدند

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۰۷:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۸۴۴۰
۵۰۰ عروس و داماد مشهدی بدرقه‌ی خانه بخت شدند
باحضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ۵۰۰ عروس و داماد مشهدی بدرقه‌ی خانه بخت شدند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شنبه ۲۱خرداد ۱۴۰۱ ؛ حجت الاسلام احمد صالحی رئیس این مرکز در مراسم جشن ازدواج و اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های مشهدی که با همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها برپا گردید حضور یافت.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن تبریک و آروزی خوشبختی برای زوج‌های حاضر در جشن ازدواج بیان داشت: نهضت خدمت رسانی به مردم نقشه راه دولت مردمی سیزدهم می‌باشد و رفع مشکلات ازدواج جوانان از توصیه‌های موکد مقام معظم‌ رهبری و رئیس محترم‌ جمهوری می‌باشد که این مهم را بر خود واجب می‌دانیم. 

وی در ادامه افزودند: اینجانب به‌ عنوان مسئول ارتباط بین مردم با رئیس جمهور و دولت، تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مجموعه‌های مردم نهاد در راستای کمک به نهضت خدمت رسانی دولت مردمی دارم، و یکی از دغدغه‌های اصلی این مرکز به‌عنوان پیشانی دولت، رفع مشکلات و تسهیل ازدواج آسان برای جوانان عزیز می‌باشد، که در این خصوص اقدامات موثری انجام داده‌ایم. حجت الاسلام صالحی بر وظیفه پدران و مادران در مقطع حساس کنونی که هجمه دشمنان دین و اعتقادات زیاد شده به تربیت فرزندانی مهدی باور و مهدی یاور، در راستای فرهنگ مکتب شهید سلیمانی و مسیر شهدا تاکید کرد. 

وی در پایان ضمن ابلاغ سلام و دعای خیر از سوی آیت الله رئیسی برای زوج‌های حاضر در مراسم، برای جوانان عزیزی که در سالروز پر برکت امام رئوف علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) زندگی مشترک خود را آغاز میکنند آرزوی خوشبختی کرد.

در این مراسم که استاندار و معاون زیارت استانداری خراسان رضوی و فرماندار مشهد نیز حضور داشتند، صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان آستان مقدس رضوی قرائت شد و با دعای خیر حاضران، ۵۰۰ زوج مشهدی به همراه جهیزیه‌های تهیه شده راهی خانه بخت شدند‌.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز