دبیرکل جمعیت جانبازان در گفت‌وگو با برنا

دولت با نابودی کرونا شرایط احیای کسب و کارهای تعطیل شده را فراهم کرد

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۹۷۸۲
دولت با نابودی کرونا شرایط احیای کسب و کارهای تعطیل شده را فراهم کرد
شاکری تاکید کرد: بخشی از مردم به واسطه کرونا کسب و کار خود را از دست داده بودند و دولت با نابودی کرونا، شرایط برگشت آنان به کسب و کار خود را فراهم ساخت،

«مجتبی شاکری»، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در ارتباط  با کاهش عمل رئیس‌جمهور به وعده ریشه‌کن کردن کرونا و رسیدن مرگ و میر از روزی 700 نفر به صفر اظهار داشت: همین وجهه مردمی بودن که دولت مردمی انتخاب کرد، به طور طبیعی می‌طلبد که عمده‌ترین مشکل جامعه یعنی همین کرونا را رفع کنند و کردند. انصافا در دنیا هم ایران به عنوان کشوری که توانست به این مهم دست پیدا کند، موفق بوده و این افتخار برای دولت، دانشمندان، مردم و همه کسانی که در این راه کمک کردند، خواهد بود.

شاکری با اشاره به این که بخشی از مردم به واسطه کرونا کسب و کار خود را از دست داده بودند و دولت با نابودی کرونا، شرایط برگشت آنان به کسب و کار خود را فراهم ساخت، گفت: این تشخیص درست است. وقتی که یک مانعی برداشته می‌شود، انرژی‌هایی که پشت آن متراکم هستند باید به سمت تولید، تلاش و ارزش افزوده برای جامعه بروند. البته اگر موانع برجام و تحریم های ظالمانه نبود ما برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی  می‌توانستیم موفق‌تر عمل کنیم. اما هماهنگی‌های نظام سلطه و تحریم‌هایی که برقرار کردند، کار ما را سخت کرد. اما مردم ما نشان دادند که حتی در شرایط تحریم هم می شود کارهای نشدنی بزرگی را انجام داد. 

وی افزود: مراکز پذیرایی و زیارتی و گردشگری همه تعطیل شده و به سمت ورشکستی رفته بودند. اقدام انقلابی باعث نجات پیدا کنند که جای قدردانی دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مورد عمل به وعده حفظ جان مردم دولت و تلاش برای بهبود وضعیت نان مردم تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مثبت دولت سیزدهم که راهبردی نیز هست، مشورت با اساتید دانشگاه و کارشناسان و کسانی که با تفکرات مقابل و سلیقه‌های مختلف است. که اگر ایده‌‍ای و راهکاری دارند از آن راهکارها بتوان استفاده کرده و بر مشکلات غلبه پیدا کنیم. بنده فکر می‌کنم که دولت در هدفمند کردن یارانه‌ها و توسعه عدالت عمومی شرایط سختی در پیش دارد اما بهترین نتایج را رقم می‌زند.

وی ادامه داد و افزود: به خصوص این که شرایط جنگ روسیه و اوکراین یک واقعیت پیش رو است. قیمت بنزین در آمریکا به بالاترین نرخ خودش رسیده و گرانی‌ها و تاثیراتی که در فرانسه و آلمان و انگلیس به جا گذاشته، باعث سختی بیش از پیش کار است. فکر می‌کنم که باید به حرکت و تلاش دولت با احتساب مضیقه‌هایی که وجود دارد نمره بدهیم. یعنی مضیقه‌ها را ببینیم که در چه وضعیتی در حال حرکت است. هر کس باید در شرایط خاص خودش سنجیده شود. لذا بنده فکر می‌کنم بعضی از کسانی که غیرمنصفانه یا لجبازانه دولت را نقد می‌کنند با توجه به شرایط و مضیقه‌ها نیست و تعبیر آنها صحیح نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز