رهبر انصارالله: غرور عربستان و امارات در یمن درهم شکست

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۳۳۹۹۴۲
رهبر انصارالله: غرور عربستان و امارات در یمن درهم شکست
رهبر انصارالله یمن گفت: غرور عربستان و امارات و تکیه آن‌ها بر آمریکا و اسرائیل در یمن درهم شکست.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از شبکه المسیره؛ عبدالملک بدرالدین الحوثی روز چهارشنبه در دیدار با بزرگان و مشایخ استان الحدیده افزود: الحدیده و ساکنان آن نمونه‌ای از مظلومیت ملت یمن هستند و اقدامات ائتلاف متجاوزان در الحدیده و دیگر مناطق یمن، سیاه ترین صفحات تاریخ این ائتلاف را رقم زد.

وی اضافه کرد: این ائتلاف با بمباران بندر و ماهیگیران الحدیده، رنج ها و مصیبت بزرگی را برجای گذاشت.

الحوثی گفت: حماسه های دریهمی یکی از نمونه هایی است که در تاریخ به عنوان یک حماسه بزرگ ایمانی و اسطوره ای در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی از علما و فرهیختگان خواست به آگاهی بخشی و آموزش جامعه بپردازند زیرا بخش بزرگی از این نبرد نبرد تبلیغاتی، درهم شکستن روحیه و ایجاد نا امیدی است.

رهبر انصارالله از ملت یمن خواست برای غلبه بر فقر و مشکلات به اقتصاد زراعی روی آورند و برای کاهش درد و رنج های محرومان زکات اموال خود را بپردازند و به مسئولان یمنی توصیه کرد در کنار مردم فداکار و صبور باشند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.

برخلاف انتظار سعودی‌ها، حملات آنها به سپر محکم مقاومت ملت یمن برخورد کرد و بعد از هفت سال پایداری و ضربات دردناک یمنی‌ها به عمق اراضی سعودی‌ها، بویژه تاسیسات آرامکو، ریاض به ناچار تن به آتش بس به امید خروج از باتلاق جنگ یمن داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز