رئیس جمهور: مسئولان دولت مردمی به جای عبور از کنار مشکل به قلب مشکلات می‌زنند

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۵:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۰۰۸۵
رئیس جمهور: مسئولان دولت مردمی به جای عبور از کنار مشکل به قلب مشکلات می‌زنند
رئیس جمهور گفت: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.
 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در اولین بخش از برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان اصفهان پس از بازدید هوایی از بخش‌هایی از رودخانه زاینده رود در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا حضور یافت و ضمن گفتگو با آنان، در جریان مشکلات و درخواست‌های ساکنین این روستا که عمدتا کشاورز هستند، قرار گرفت.

رئیس جمهور در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا گفت: در بین برنامه‌های مختلف سفر و بازدیدهایی که برای این سفر برنامه‌ریزی شده است، اولین برنامه را حضور در این محل قرار دادیم تا از نزدیک در جریان مشکل کم آبی مردم روستای قلعه‌بالا قرار بگیریم.

رئیسی افزود: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: بعضی مسئولین از کنار مشکلات عبور می‌کنند ولی ما به قلب مشکلات می‌زنیم و انشالله آنها را حل می‌کنیم.

رئیس جمهور افزود: دولت تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه توزیع و مصرف آب و اعطای حقوق مردم در این زمینه را در دستور کار دارد.

رئیسی تاکید کرد: نقطه اشتراک و اتفاق مردم همه مناطق تکیه بر همین عدالت محوری است.

انتهای پیام/ 

نظر شما