اعتراف نخست‌وزیر اسبق اسرائیل/ در صورت تشکیل دولت در مدت کوتاه سقوط خواهد کرد!

۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۵۶۸۰
اعتراف نخست‌وزیر اسبق اسرائیل/ در صورت تشکیل دولت در مدت کوتاه سقوط خواهد کرد!
نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اذغان کرد که انتخابات آتی در سرزمین‌های اشغالی تغییر خاصی را رقم نخواهد زد و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر نخواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه «i۲۴» ضمن اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو تغییری در وضعیت تل‌آویو ایجاد نخواهد کرد، اذعان کرد که «بنیامین نتانیاهو» باری دیگر نخست‌وزیر نخواهد شد.

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که «انتخابات آتی تنها از وضعیت تعادل محافظت خواهد کرد و هیچ دولتی تشکیل نخواهد شد؛ حتی اگر تشکیل شود نیز در مدت کوتاهی سقوط خواهد کرد».

وی در ادامه با اشاره به اینکه نتانیاهو نخست‌وزیر نخواهد شد، اذعان کرد: «در انتخابات بعدی شاهد تغییراتی در موازنه‌های سیاسی موجود خواهیم بود که امکان تشکیل دولت را فراهم می‌کنند».

این در حالی است روز گذشته (پنج‌شنبه)، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی به انحلال کنست رأی مثبت دادند. با انحلال کنست، رژیم صهیونیستی آمده خواهد شد تا پنجمین دوره انتخابات خود طی سه سال و نیم گذشته را برگزار کند.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز بعد از انحلال کنست و در دیدارش با «یائیر لاپید» که قرار است نخست‌وزیر آینده تل‌آویو باشد، اذعان کرده بود برگزاری انتخابات‌های متعدد، برای اسرائیل ناسالم و مُضر است.

انتهای پیام/ 

نظر شما