تمسخر توییت بایدن درباره کاهش قیت بنزین/ نویسنده توییت در کلاس اقتصاد ثبت‌نام کند

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۶:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۷۳۴۸
تمسخر توییت بایدن درباره کاهش قیت بنزین/ نویسنده توییت در کلاس اقتصاد  ثبت‌نام کند
یک گروه بزرگ لابی انرژی در آمریکا پیام توییتری جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که در آن از جایگاهداران سوخت انتقاد کرده و دستور داده بود، قیمت‌های بنزین را کاهش دهند، مورد تمسخر و کنایه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، انجمن نفت و گاز آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی خطاب به جو بایدن با بیان اینکه "آنها روی این خواسته کار می کنند"، با کنایه نوشته است که  نویسنده این پیام توییتری باید برای یادگیری اصول اولیه اقتصاد به مدرسه بازگردد.

این گروه در حساب توییتری خود نوشت: ۴ ژوئیه مبارک باشد. لطفا اطمینان پیدا کنید  کسی که در کاخ سفید این پیام توییتری را ارسال کرده است در ترم پاییز کلاس اقتصاد  ثبت نام کند.

پیش از این جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در حالیکه دولتش با افزایش قیمت بی سابقه بنزین دست و پنجه نرم می‌کند و در برخی ایالتها نیز قیمت بنزین به بالاترین حد خود رسیده است، با بیان اینکه "اکنون زمان جنگ و خطر جهانی است"، از شرکت های اداره کننده جایگاههای سوخت خواست قیمت بنزین هم اکنون را کاهش دهند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در توئیتر افزود: پیام من به شرکت‌هایی که جایگاه های سوخت را اداره می‌کنند و قیمت بنزین را در جایگاه ها تعیین می کنند ساده است: اکنون زمان  جنگ و خطر جهانی است.

وی تصریح کرد: قیمت را در جایگاه های سوخت کاهش دهید تا هزینه ای را که برای محصول می پردازید منعکس کند. اکنون این کار را انجام دهید.

علاوه بر کنایه انجمن نفت و گاز آمریکا به پیام بایدن، جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون نیزدر پیامی جداگانه نیاز به آموزش بیشتر را گوشزد کرده است.

بزوز در پیامی نوشت: تورم برای کاخ سفید مشکلی بسیار مهمتر از چنین اظهاراتی است. این یا یک اشتباه مستقیم است یا یک سوء تفاهم عمیق از جنبه های اساسی بازار.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز