وزیر آموزش وپرورش در گفت و گو با برنا خبر داد

حق‌التدریس بهمن و اسفند معلمان به حساب استان‌ها واریز شد/ پرداخت حق‌التدریس اردیبهشت تا پایان تیر+فیلم

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۸۱۸۳
حق‌التدریس بهمن و اسفند معلمان به حساب استان‌ها واریز شد/ پرداخت حق‌التدریس اردیبهشت تا پایان تیر+فیلم
وزیر آموزش وپرورش گفت: طبق وعده ای که داده شد و تلاش هایی که ما در وزارت آموزش وپرورش انجام داده‌ایم در این ماه حق التدریس اردیبهشت و بخشی از خرداد پرداخت می‌شود. 

«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با "گلایه معلمان در خصوص نحوه پرداخت حق‌التدریس" گفت: قانون تعیین کرده که ماهیانه اضافه تدریس و خدمات به معلمان، پرداخت شود.به دلیل وصول درآمدهای کشور و تخصیص اعتبارات به وزارت آموزش و پرورش، در فروردین ماه حق التدریس ها پرداخت شد. 

وی در ادامه گفت: در اردیبهشت ماه به علت پرداخت یارانه ها، نقدینگی به حدی نبود که حق التدریس معلمان واریز شود.

نوری تاکید کرد: بخشی از حق التدریس بهمن و اسفند ۱۴۰۰ همکاران عزیز ما باقی مانده بود که دیروز به حساب استانها واریز شد. 

وزیر آموزش وپرورش خاطر نشان کرد: طبق وعده ای که داده شد و تلاش هایی که ما در وزارت انجام داده ایم در این ماه حق التدریس اردیبهشت و بخشی از خرداد پرداخت می شود. 

نوری در پاسخ به این سوال که حق التدریس معلمان استانی به طور کامل پرداخت شده است؟ تصریح کرد: حق التدریس قبل از عید یعنی سال ۱۴۰۰ به حساب استان واریز شده و استان هم به حساب همکاران واریز می کنند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که این واریزی چه مدت زمانی به طول می انجامد که به دست معلمان برسد؟ عنوان کرد: به زودی پرداخت می شود، ظرف یک هفته انجام خواهد شد و مبلغ اردیبهشت امسال تا آخر ماه(تیرماه) پرداخت می‌شود، امروز آقای میرکاظمی مطرح کردند که این اسناد را بیاورید تا ان شاالله پرداخت شوند. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که یعنی تا پایان این ماه تمام حق التدریس ها پرداخت خواهد شد افزود: اینگونه قول دادند اگر با کمبود نقدینگی مواجه نشویم.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز