جزئیات ۳ برنامه متفاوت شهرداری تهران برای عید غدیر

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۹۱۰۶
جزئیات ۳ برنامه متفاوت شهرداری تهران برای عید غدیر
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت و گو با برنا از برگزاری سه رویداد مهم در روز عید غدیر در سطح شهر تهران خبر داده است.

《رضا صیادی》 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در رابطه با اقدامات سازمان زیبا سازی برای عید غدیر گفت: یکی از وظایف سازمان زیبا سازی آماده سازی شهر برای مناسبت های ملی و مذهبی است، یکی از بزرگترین اعیاد، عید غدیر است که معتقدیم باید اوج جشن های شهری را در عید غدیر ببینیم. امسال یک هم افزایی بین تمام نهاد هایی که در حوزه فرهنگی و اجرایی فعالیت می‌کنند از شهرداری تهران گرفته تا صدا و سیما و نهاد های دیگر را شاهدهستیم، همه پای کار یک اقدام مردمی تحت عنوان مهمانی ده کیلومتری آمده اند.

وی در توضیح جزییات این مراسم خاطر نشان کرد: قرار است محدوده چهار راه ولیعصر تا پل پارک وی در روز عید غدیر از ۶ عصر تا ده شب برای تردد خودرو مسدود شود و گروه های مردمی، هیئت ها و مساجد و گروه های جهادی در طول این ده کیلومتر مجموعه بزرگی از ایونت ها ورویداد ها و خدمات و ایستگاه های صلواتی و جشن های کوچک و بزرگ را برگزار کنند.

صیادی تصریح کرد: این جشن می تواند یک فتح باب برای سالهای بعد شود و از سنت هایی باشد که پابرجا بماند‌ برای شروع از پل ولیعصر تا پارک وی آغاز می کنیم و در سال‌های بعد این مسیر گسترده و وسیع تر می‌شود .

مدیرعامل سازمان زیبا سازی با اشاره به برنامه های این سازمان برای اتوبان امام علی عنوان کرد: ‌از دیگر محور ها بزرگراه امام علی است که مزین به نام‌امیرالمومنین(ع)  است، در این مسیر هم اکران های شهری و المان های نوری و حجمی را داریم. همچنین ۸ دیوار نگاره که به وسیله چند هنرمند از جمله آقای روح الامینی کشیده شده که در روز  عید غدیر رونمایی می‌شوند، تمامی این آثار در مورد زندگی امیرالمومنین است.

وی با اشاره به یک اقدامات در میدان الغدیر گفت: برای میدان الغدیر یک المان‌حجمی را آماده کرده ایم که مبتنی بر ضریح امیرالمومنین است که در روز عید غدیر طی یک برنامه در میدان الغدیر رونمایی می‌شود .امسال با مجموعه این اقدامات یک عید غدیر متفاوت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما