وزیر کشور وارد رفسنجان شد

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۳۵۸۲۰۱
وزیر کشور وارد رفسنجان شد
وزیر کشور برای رسیدگی به وضعیت رفسنجان و بررسی چگونگی امداد رسانی به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی شدید، وارد این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد وحیدی که از روز جمعه تا کنون در مناطق مختلف حادثه دیده ناشی از بارش شدید و سیل آسا حضور یافته است تا هماهنگی لازم به منظور بسیج امکانات و ظرفیت ها را برای امداد رسانی به حادثه دیدگان و بازگرداندن شهر به وضعیت عادی به عمل آورد، ظهر یکشنبه وارد شهر رفسنجان در استان کرمان شد.

وزیر کشور با همراهی معاونان وزارت، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و جانشین فرمانده انتظامی استان، بازدید هوایی از سطح شهرستان رفسنجان خواهد داشت. 

بارش‌های مونسون و جاری شدن سیلاب طی روزهای گذشته، وضعیت بحرانی در شهر رفسنجان ایجاد کرده و برای کمک به مردم این شهر نیاز فوری به کف‌کش، پمپ‌های تخلیه آب و ماشین‌آلات سنگین برای انسداد مسیر جریان آب است.  

جریان شدید سیل طی روزهای گذشته ۷ و ۸ و ۹ مرداد در رفسنجان، باعث آب‌گرفتگی بسیار شدید معابر و منازل در شهر رفسنجان و روستاهای حاشیه آن شده است و سیلاب ناشی از بارندگی‌ها از ارتفاعات سرچشمه به سمت رفسنجان همچنان جاری است. 

وحیدی پیش از این در منطقه امام زاده داوود تهران و همچنین شهر یزد حضور یافته بود تا از نزدیک وضعیت این مناطق و خسارات ناشی از سیل را بررسی کند.​

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز