نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با برنا

حضور بین مردم یک مزیت برای رئیس جمهور است/ هم‌اکنون وقت کارنامه دادن به مسئولان است

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۶:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۸۷۳۵
حضور بین مردم یک مزیت برای رئیس جمهور است/ هم‌اکنون وقت کارنامه دادن به مسئولان است
​نماینده اهواز در مجلس با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: برای اینکه نتایج و زحمات این سفرها به بار بنشیند باید ریاست محترم جمهور در این مدت در اتاق فرماندهی خودشان مستقر شده و مدیریت رسیدگی مسئولان استانی و وزارتخانه‌ها را به دست گیرند.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با تاکید بر ضرورت انجام سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور میدانی و گفت‌و‌گو با مردم، گفت: با اینکه این سفرها یک ضرورت و امری لازم است اما کافی نیست زیرا همواره برای اجرای برنامه‌ها باید شرایط لازم و کافی وجود داشته باشد.

حسینی اضافه کرد: حضور دربین مردم و گفت‌وگو با آنها درواقع یک مزیت برای رئیس کشور بشمار میاید که ما تقریبا این مرحله را پشت سر گذاشته‌ایم اما به دنبال این سفرها انتظاراتی برای مردم ونمایندگان آنها ایجاد می‌شود که ما هم‌اکنون در انتظار مشاهده نتیجه این اقدامات هستیم.

حسینی در خصوص پروژه وطرح‌های نیمه تمام، گفت: در این مسئله شروع خوبی صورت گرفته و حتی برخی از آنها در مراحل پایانی هستند برای مثال طرحی موسوم به غدیر2 در خصوص آب شرب شهرستان‌های مرکزی، غربی و جنوبی استان خوزستان، مراحل پایانی خود را در حال طی کردن است که در نتیجه بخشی از شهرها و روستاها که در مسیر این طرح بود آب رسانی و آب شربی که از لحاظ کمی و کیفی برای مردم ضروری بود، تامین شد.

این نمایند مجلس، تصریح کرد: بیشتر طرح‌های نیمه تمام، تعیین تکلیف نشده و به اتمام نرسیده‌اند و انتظار می‌رود پس از مرحله بازدید‌های میدانی، وزارتخانه‌ها و مسئولان استانی به حرکت وادار شده وسرعت عمل بیشتری برای اتمام طرح‌های نیمه تمام ایجاد کنند.

حسینی بیان کرد: برای اینکه نتایج و زحمات این سفرها به بار بنشیند باید ریاست محترم جمهور در این مدت در اتاق فرماندهی خودشان مستقر شده و مدیریت رسیدگی مسئولان استانی و وزارتخانه‌ها را به دست گیرند.

این نماینده مجلس با انتقاد از برخی مسئولین و وزارتخانه‌ها، اظهار داشت: متاسفانه در براوردی که در یک سال گذشته صورت گرفته از برخی وزارتخانه‌ها و مسئولین در استان‌ها به ویژه استانداران قوت، قدرت و امید لازم  برای حل مشکلات،اتمام و شروع طرح‌ها مشاهده نمی‌شود؛ این نگرانی باید به اقای رئیسی منتقل شود که برخی مسئولینشان مانند خودشان تحرک و اراده در جهت رفع مشکلات ندارند و باید تصمیم جدی در خصوص رفع این نگرانی گرفته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون وقت کارنامه دادن به مسئولان است که اگر این کارنامه نقاط ضعفشان برنقاط قوت غالب باشد باید تجدید نظری صورت گیرد زیرا این خواسته مردم بوده و ما نماینده‌ها نیز انتقال دهنده درخواست‌ها و مطالبات مردم به رئیس جمهور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
یوسف
|
-
|
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
سفرهای استانی ارزشی ندارد اقتصاد را درست کند