علیزاده: صدای نمایندگان و دانش‌آموزان مظلوم را بشنوید

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۸:۵۰
کد خبر: ۱۳۵۹۷۶۲
علیزاده: صدای نمایندگان و دانش‌آموزان مظلوم را بشنوید
نماینده مردم مراغه در مجلس خطاب به رئیس جمهور درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور گفت: صدای نمایندگان و دانش‌آموزان مظلوم را بشنوید تا دیر نشده جلوی انحراف را بگیرید و نگذارید این ظلم پا بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی علیزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 12 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور، توسط رئیس جمهور گفت: در این مصوبه نقش سوابق تحصیلی مهمترین و موثرترین ملاک در تعیین تکلیف آینده میلیون‌ها دانش‌آموز قرار داده شده است، شاید سیستم فعلی کنکور ایرادات اساسی داشته باشد اما بسیار بهتر و عادلانه‌تر از مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی است این مصوبه خلاف عدالت، منطق و انصاف است لذا این مصوبه یعنی استبداد خبرگانی اشرافی در این کشور تثبیت و رسمیت پیدا می‌کند.

علیزاده بیان کرد: فرزندان این ملت که در مناطق محروم و در وضعیت نامناسب زندگی می‌کنند دیگر در شرایط برابر رقابتی با سایرین نخواهند داشت. امثال من و میلیون‌ها بچه روستایی و محروم که در مدارس غیرانتفاعی اشرافی تحصیل نکرده‌ایم، امکان حضور در دانشگاه‌های مادر مثل تهران، شریف، امیرکبیر و بهشتی را نخواهیم داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: صدای نمایندگان و دانش‌آموزان مظلوم را بشنوید تا دیر نشده جلوی انحراف را بگیرید و نگذارید این ظلم پا بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
علی
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
درود برتو نماینده شریف و عدالت خواه
فک نمکردم دیگه کسی به فکر ما هم باشه تو مجلس
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز