تا پایان سال تجهیزات فنی و پیشرفته راداری و موشکی به سازمان رزم یگان‌های پدافندی اضافه می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۵۹۸۰۷
تا پایان سال تجهیزات فنی و پیشرفته راداری و موشکی به سازمان رزم یگان‌های پدافندی اضافه می‌شود
در خاتمه بازدید فرمانده‍ی نیروی پدافند هوایی ارتش از یگان‍های پدافندی شرق کشور چندین پروژه عملیاتی، عمرانی، ورزشی و رفاهی افتتاح و مقرر شد تا پایان سال تجهیزات فنی و پیشرفته راداری و موشکی به سازمان رزم یگان‍های پدافندی در شرق کشور اضافه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده‍ی نیروی پدافند هوایی ارتش در خاتمه ی بازدید از یگان‍های پدافندی شرق کشور با کارکنان پایور و وظیفه ی این یگان‍ها دیدار و همزمان چندین پروژه عملیاتی، عمرانی، ورزشی و رفاهی را افتتاح کرد.

سرتیپ صباحی فرد در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: منطقه پدافند هوایی شرق بر سر کریدور جنوب به شمال قرار دارد و از مناطق پهناور پدافند هوایی بشمار می‍رود. همکاران تلاشگر و متعهدم در مجموعه ی منطقه پدافند شرق با آمادگی کامل از مرزهای هوایی کشورمان حراست می‍کنند و محصول این تلاش و حراست، برقراری امنیت و اقتدار برای فرزندان این مرز و بوم است.

فرمانده‍ی نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطر نشان کرد: به لحاظ اهمیت سوق الجیشی و استراتژیک بودن این منطقه پدافندی، تا پایان سال تجهیزات فنی و پیشرفته راداری و موشکی به سازمان رزم یگان های پدافندی بویژه در شرق کشور اضافه خواهد شد که در واقع قدرت عمل و صلابت غیورمندان پدافندی را افزایش می دهد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه منطقه پدافند هوایی شرق حریم هوایی چندین استان را به صورت لحظه ای تحت رصد و پایش سامانه های راداری، موشکی، اطلاعات شناسایی، شنود و جنگ الکترونیک خود قرار داده است، تصریح کرد: افزایش قدرت و توان دفاعی پدافند هوایی لحظه ای توقف ندارد و همواره این روند رو به رشد نوید آینده‍ای درخشان را می‍دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز