وزیر کشور: اطلس مخاطرات هر استان باید مشخص شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۱۰۳۷
وزیر کشور: اطلس مخاطرات هر استان باید مشخص شود
وزیر کشور بر همراهی دولت با مردم به خصوص آسیب دیدگان ناشی از سیلاب های اخیر تاکید کرد و برای مدیریت بهتر بحران‌ها، خواستار تدوین و اجرایی شدن اطلس مخاطرات استان‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، وزیر کشور بر همراهی دولت با مردم به خصوص آسیب دیدگان ناشی از سیلاب های اخیر تاکید کرد و برای مدیریت بهتر بحران‌ها، خواستار تدوین و اجرایی شدن اطلس مخاطرات استان‌ها شد.

 احمد وحیدی که روز شنبه برای بررسی وضعیت خسارات ناشی از سیل اخیر به استان چهار محال و بختیاری سفر کرده است، در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به عملیات مدیریت بحران، این مطلب را مطرح کرد.

وی با تشکر از اقدامات گروه های جهادی در کمک به سیلزدگان، افزود: می توان با بسیج ظرفیت‌های گروه ها و نهادهایی چون هلال احمر و بسیج، کارها را با سرعت بیشتری انجام داد.

وزیر کشور با بیان اینکه خسارات وارد آمده به مردم استان چهارمحال و بختیاری همچون استان های دیگر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی تامین می شود، خاطرنشان کرد: اگر مصالح تامین شود، با کمک نیروهای جهادی و بنیاد مسکن می‌توان با سرعت بیشتری و پیش از رسیدن فصل سرما، منازل آسیب دیده مرمت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز