دستگیری ۱۴ سرشاخه‌ سایت‌های هرمی قوچپین و تیمون در خوی

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۴:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۱۶۱۷
دستگیری ۱۴ سرشاخه‌ سایت‌های هرمی قوچپین و تیمون در خوی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری ۱۴ نفر از سرشاخه‌های ۲ سایت هرمی قوچپین و تیمون در خوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری ۱۴ نفر از سرشاخه‌های ۲ سایت هرمی قوچپین و تیمون در خوی خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت:در پی اطلاع از فعالیتهای غیرمجاز دو سایت هرمی قوچپین و تیمون در شهرستان خوی و هدایت گسترده وجوه نقد به کانالهای یاد شده موضوع تحت رصد اطلاعاتی دادسرای خوی با همکاری نهادهای امنیتی قرار گرفت و با انجام تحقیقات و شناسایی سرشاخه های این سایتها تعداد۱۴نفر از آنها که تا حدود ۴۰۰ نفر زیرمجموعه داشتند و مبالغی را هم به حساب سرشاخه ها واریز کرده بودند دستگیر و تحقیقات مقدماتی در خصوص آنها آغاز شد.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به بازپرس دادسرای خوی ۱۴ متهم پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب اعضای متعدد جدید برای کسب سود دو گروه غیرمجاز تیمون و قوچپین پس از اقرار به عضویت و کسب سودهای کلان با صدور قرار بازداشت به زندان خوی معرفی و سپس جهت انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیل پرونده در اختیار نهادهای امنیتی قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه تامین حقوق مالباختگان توسط دادسرای عمومی و انقلاب خوی به عنوان اولویت اصلی پرونده در حال انجام است از مردم استان خواست فریب چنین شرکت های هرمی غیرمجاز را نخورند و براحتی اموال خود را در اختیار چنین افرادی قرار ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز