سردار فدوی: رژیم کودک کش صهیونیست نتوانست در برابر جهاد اسلامی دوام بیاورد

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۸:۰۵:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۱۸۵۶
سردار فدوی: رژیم کودک کش صهیونیست نتوانست در برابر جهاد اسلامی دوام بیاورد
سردار فدوی گفت: در جنگ 4روزه اخیر حتی نتوانستند در برابر جهاد اسلامی به عنوان یکی از گروه های فلسطینی هم دوام بیاورند و شروط جهاد اسلامی را پذیرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار فدوی جانشین فرمانده کل قوا عصر سه شنبه در تجمع ضدصهیونیستی مردم تهران که در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: از روز اول نهضت اسلامی در سال 42 امام مسئله اسلام را فلسطین اعلام کرده و نوک حمله خود را اسرائیل قرار داد و امروز وعده خدا در برابر جهانیان آشکار شده است و امروز جبهه حق انقلاب اسلامی برای جبهه باطل شرط مشخص می‌کند و جبهه باطل ناچار به پذیرش شروط جبهه حق است.

وی افزود: در جنگ 4روزه اخیر حتی نتوانستند در برابر جهاد اسلامی به عنوان یکی از گروه های فلسطینی هم دوام بیاورند و شروط جهاد اسلامی را پذیرفتند.

وی افزود: هرروز باید توانمندی و استطاعتمان بیشتر شود و این دستور برروی همه پاسداران نقش بسته است و  توان جبهه حق در ایران و همه دلدادگان انقلاب اسلامی امری ثابت شده است. 

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سران کشورهای به اصطلاح اسلامی چون شکمهایشان از حرام پر شده است پشتیبان استکبار هستند بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب دنبال بازدارندگی هستند تا ما اقدامی انجام ندهیم و دشمنان این توانمندی جبهه حق را قبول دارند و چرا کشورهایی که عنوان اسلامی را دارند بی عقلی می‌کنند و باید جبهه حق را پیروی کنند.

سردار فدوی تاکید کرد: هرجا دلدادگان انقلاب باشد سپاه مدام دست آنها را پر می‌کند و دائم استطاعت خود را بالا میبرد و این تکلیف ماست و ما تکالیف خود را انجام می‌دهیم و نتیجه بر عهده خداوند است.

در حال تکمیل

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز