رئیس سازمان بسج رسانه خواستار شد

ضرورت ورود جدی اصحاب رسانه به جهاد تبیین

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۴:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۱۸۵۸
ضرورت ورود جدی اصحاب رسانه به جهاد تبیین
رئیس سازمان بسیج رسانه با انتشار پیامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش و پاسداشت روز خبرنگار، خواستار ورود جدی خبرنگاران و اصحاب رسانه به جهاد تبیین برای روشن گری و ارتقاء سطح سواد رسانه ای جامعه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این پیام آمده است؛

روایت عاشورای حسینی ، یادآور جریان حق طلبی و حق جویی است که سبب شد حماسه کربلا در غبار فتنه کوفیان و خدعه یزیدیان، از انظار بدور نماند و با وجود حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) اسوه های صبر و تقوا، عنصر روشنگری هویتی جدید به خود گیرد.

آن زمان که یزید و یزیدان سرمست از نیرنگ، باطل را در افکار عمومی حق جلوه دادند، خبررسانان دشت نینوایی نمود پیدا کردند تا با شجاعتی بی نظیر، ضمن رسوایی قاتلان امام حسین (ع) و یاران وفادارش، واقعه کربلا را برای همیشه تاریخ، ثبت و ضبط کند.

اگر در بلندای تاریخ نهضت عاشورایی شکل گرفت تا با برجسته سازی حقایق، بیرق عدالت خواهی افراشته شود اینک و در نخستین گام‌های ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی جهاد تبیینی نیاز است که پرچم دار آن ، خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ جبهه نرم هستند.

سازمان بسیج رسانه کشور ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش، یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای جبهه رسانه را گرامی می دارد و با پاسداشت روز خبرنگار، خواستار ورود جدی اصحاب رسانه به جهاد تبیین برای روشن گری و بصیرت افزایی، معرفی خدمات نظام به جامعه ، ارتقاء سطح سواد رسانه ای مخاطبین و بیان کاستی ها ها همراه با ارائه پیشنهادهای کاربردی و راهبردی است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز