سفرهای استانی رئیس جمهور امر بزرگ و ارزشمندی است /تحقق اهداف سفرهای استانی به عملکرد دولت وابسته است

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۰۳:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۳۶۲۶۷۵
سفرهای استانی رئیس جمهور امر بزرگ و ارزشمندی است /تحقق اهداف سفرهای استانی به عملکرد دولت وابسته است
نماینده مردم شیروان در مجلس یازدهم با تاکید بر ضروری و مفید بودن سفرهای استانی رئیس جمهور، گفت: تحقق اهداف سفرهای استانی کاملا بستگی به عملکرد دولت دارد.

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور، گفت: این سفرها بسیار مفید و کارآمد است به این جهت که همراه رئیس جمهور مدیران، مسئولان، بخشی از وزرا و نهادهای اجرایی نیز در محل حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک مشکلات استان‌ها را رصد می‌کنند.

این نماینده مجلس یازدهم، اظهار داشت: مزیت دیگر این سفرها این است که در تصمیم گیری برای اعتبارات ملی و استانی، مدیران استان و استاندارن هم نقش پیدا می‌کنند که اعتباری خارج از کمیته برنامه‌ریزی تخصیص داده نشود که این خود یک نقطه قوت برای توسعه استان است.

وی مرحله بعد از سفرهای استانی را سنجیدن موقعیت و شرایط استان‌ها دانست و بیان داشت: برای تداوم این مسیر و تحقق اهداف این سفرها باید فضای موجود از جمله اعتبارات تخصیص شده و پروژه‌های شروع شده رصد شود.

این نماینده مجلس میزان تحقق اهداف سفرهای استانی را کاملا به عملکرد دولت وابسته خواند و گفت:  خوشبختانه طبق آمارهای گزارش شده سفرهای هیات دولت به استان‌ها بسیار خوب و مفید بوده است اما در خصوص خراسان شمالی به دلیل اینکه فقط یک ماه از سفر رئیس جمهور گذشته است به مرحله نتیجه نرسیده است اما در خصوص طرحهای بسیاری نظیر آب و راه مصوبات و شروع جدی و خوبی داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد که این اقدامات رئیس جمهور(سفرهای استانی و بازدید میدانی هفتگی) امر بزرگ و ارزشمندی بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز