بازخوانی بیانیه رجوی در حمایت از میرحسین موسوی

مسعود رجوی: آرزومندیم آقای موسوی روزی به آنجا برسد که مرحوم منتظری رسید!

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۴۵۳۱
مسعود رجوی: آرزومندیم آقای موسوی روزی به آنجا برسد که مرحوم منتظری رسید!
مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از بیانیه مسعود رجوی در حمایت از موسوی پس از عاشورای 88 را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از بیانیه مسعود رجوی در حمایت از موسوی پس از عاشورای 88 را بازخوانی کرد.

منافقین یکی از گروه‌هایی بودند که در حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1388 به حمایت از سران فتنه پرداختند. یکی از این اقدامات بیانیه‌هایی بود که به اسم مسعود رجوی – سرکرده فرقه – در حمایت از فتنه‌گران صادر می‌شد.از جمله آن‌ها، بیانیه‌ای بود که پس از حوادث عاشورای 88 توسط مسعود رجوی صادر شد.

در این بیانیه آمده بود: "اگر معنی آشوب و اغتشاش و ساختارشکنی، قیام و مقاومت و انقلاب برای آزادی است، بله، ما همه آشوب‌گریم، اغتشاش‌گریم و ساختار ولایت را به هر قیمت در هم می‌شکنیم. اگر تعریف شما از تروریسم ایستادگی در برابر سرقت حاکمیت مردم ایران و رزم جانانه برای آزادی و همان ارزش‌های جهانشمولی است که امروز رئیسجمهور آمریکا هم می‌گوید رژیم ایران ملزم به رعایت آن است، بله، ما را تروریست بخوانید".

وی در ادامه‌ این بیانیه تأکید کرد: "متهم‌کردن آقای موسوی به این‌که راه مجاهدین را می‌رود، کذب محض و زمینهسازی برای ارعاب و اسکات و یا دستگیری است. اگر درست به‌یادم مانده باشد، موسوی در یکی از بیانیه‌های خود بعد از انتخابات گفت که هدف او از شرکت در انتخابات بازگرداندن عقلانیت دینی به فضای مدیریت کشور بوده، اما در میانه‌ مسیر به هدف‌های بسیار بلندتری هدایت شده است. طبعاً ما آرزومندیم که آقای موسوی در مسیر هدایت، روزی به آنجا برسد که مرحوم منتظری رسید."

منبع: کتاب روزشمار هشت ماه نبرد مقدس. مرکز اسناد انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
موسوی خائن با هاشمی رفسنجانی ملعون ، علی مطهری ، فائزه هاشمی هم آخور بوده و به زباله دان تاریخ پرتاب شدند.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز