سازمان بازرسی دست روی قراردادهای پرسپولیس و استقلال گذاشت

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۹:۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۴۸۴۹
سازمان بازرسی دست روی قراردادهای پرسپولیس و استقلال گذاشت
بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قراردادهای منعقده در دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، لقمان کیاپاشا با اشاره به ورود سازمان بازرسی برای بررسی قراردادهای منعقده در دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس گفت: از روز گذشته هیات بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در باشگاه پرسپولیس مستقر شده است.

وی ادامه داد: با استقرار هیات بازرسی؛ میزان درآمد و هزینه کرد باشگاه و نحوه تنظیم و اجرای قراردادها از جمله موضوع حامیان مالی، مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت.

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اینکه این سازمان با جدیت نسبت به بررسی دقیق قراردادها با محوریت چگونگی تأمین مالی اقدام  و تا رسیدن به نتایج نهایی موضوع را پیگیری می‌کند؛ تأکید کرد: طی چند روز آینده هیات بازرسی در باشگاه استقلال هم مستقر خواهد شد.

کیاپاشا با انتقاد از انعقاد قراردادها با بازیکنان قبل از تعیین درآمد باشگاه‌ها، گفت: ضرورت دارد بودجه‌بندی صحیح انجام و درآمد هر باشگاه بر اساس واقعیت محاسبه و سپس نسبت به هزینه اقدام شود تا شاهد انباشت بدهی‌ نباشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
چرا سازمان بازرسی دست روی یکا یک شرکت هایی که سرمایه مردم را بالا کشیده اند نمی گذارد مثل سهام طلایی کرمان با نماد کرمان وسهام بانک های ادغامی که مردم را مغبون کردند