یوسف پیرزاده: پس از سال‌ها صحبت با مسئولان هنوز به حقوقم نرسیدم!

۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۶۰۱۴
یک تاجر ایرانی که در دهه 80 در آلمان بازداشت شده بود، می‌گوید پس از سال‌ها پیگیری و نامه‌نگاری و ملاقات با مسئولان هنوز به حقوق از دست رفته خود نرسیده است!

به گزارش خبرگزاری برنا، یوسف پیرزاده تاجر ایرانی که در دهه هشتاد به اتهام جاسوسی و خرید تجهیزات نظامی برای ایران به مدت یک سال و نیم در زندان‌های آلمان بازداشت بود و در نهایت تبرئه شد، در مطلبی نوشت: اینجانب به واسطه اتهامات واهی و علیرغم حکم برائت که با تلاش و هزینه شخصی و استخدام چندین وکیل در کشور آلمان به دست آمد، خسارات بسیار زیادی را متحمل شدم.

وی افزود: پس از سال‌ها پیگیری و نامه‌نگاری و ملاقات با بخش اعظمی از مسئولین در ادوار مختلف علیرغم دارا بودن جایگاه و ادعا تاکنون هیچ اقدام و عملی از سوی هیچ مدیر، نهاد و سازمانی درخصوص احقاق حقوق پایمال شده من صورت نگرفته است.

پیرزاده تأکید کرد: سکوت اینجانب نباید ناشی از رضایت و حل مشکل و دستیابی من به حقوقم تلقی شود بلکه به خاطر اولویت نداشتن این موضوع برای مسئولین و جلوگیری از اتلاف وقت بیشتر و پیدا کردن مسیر دیگری سکوت کردم.

وی ادامه داد: درخصوص دلجویی و تأمین خسارات و احیای منافع از بین رفته من نیز به دلیل عدم وابستگی بنده به نهاد یا سازمان وابسته به دولت و به دلیل عدم درک صحیح از حمایت از تبعه و حقوق شهروندی و فقدان متولی خاص در این خصوص و یا مدیری قادر و توانا در تصمیم‌گیری، این پرونده همچنان باز بوده و این موضوع نقل محافل و مجالس شده و تلاش و پیگیری و امید اینجانب باعث تعجب مسئولین است!

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز