قالیباف وارد خرم‌آباد شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۳:۵۸
کد خبر: ۱۳۶۸۰۰۰
قالیباف وارد خرم‌آباد شد
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه به منظور انجام سفری ۲ روزه به همراه یک هیات پارلمانی وارد فرودگاه خرم آباد مرکز لرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رییس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه خرم آباد مورد استقبال فرهاد زیویار استاندار و حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان قرار گرفت.

روسای کمیسیون‌های  کشاورزی، صنایع و معادن و عمران مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالبیاف را در این سفر همراهی می‌کنند که بازدیدهای محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران صبح امروز پیش از این سفر در الیگودرز آغاز شده است.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهیدان استان، حضور در شورای اداری، جلسه برنامه ریزی و توسعه و بازدید از طرح‌های کلان لرستان در بخش‌های مختلف از اهداف سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان  است.
همچنین نظارت و بازدید از طرح‌های کلان لرستان در بخش‌های مختلف بخصوص سد معشوره و طرح راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک از اهداف سفر قالیباف به لرستان عنوان شده است.

قرار است قالیباف طی ۲ روز حضور در لرستان از طریق سفرهای هوایی، به تمامی شهرستان های استان سرکشی کند.

گفته می‌شود مهمترین هدف این سفر که روسای کمیسیون های تخصصی مجلس و نمایندگان استان نیز در آن حضور دارند، نظارت بر اجرای مصوبات و قوانین مربوط  به این استان و بررسی میزان پیشرفت طرح اصلی لرستان و در نهایت اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح‌هاست.

درباره این نظارت میدانی از روزهای گذشته تیم نظارتی مجلس با سرپرستی پژمان پشمچی زاده معاون نظارت مجلس شورای اسلامی به لرستان سفر کرده بود و در گفت‌وگو با مقامات ارشد اجرایی لرستان، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های اصلی، مطالبات اساسی مردم و نیز میزان تحقق احکام قانونی و قوانین بودجه و برنامه توسعه پنج ساله در این استان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و براساس این سفر شبکه‌ای از مسائل لرستان تدوین شده است.

همچنین طی هفته‌های اخیر مجمع نمایندگان استان و برخی وزرا نیز در جلسات جداگانه با رئیس مجلس به بیان گزارشی از آخرین وضعیت مسائل لرستان در حوزه‌های تخصصی خود و میزان پیشرفت پروژه‌های اصلی و راهکار حل موانع اتمام طرح‌های نیمه تمام پرداخته اند که در این سفر آخرین وضعیت آن مورد بازدید و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز