سخنگوی شورای نگهبان: پیشرفت‌های صنعت دفاعی حاصل باور عمیق به جمله «ما می توانیم» است

۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۳۶۸۷۱۲
سخنگوی شورای نگهبان: پیشرفت‌های صنعت دفاعی حاصل باور عمیق به جمله «ما می توانیم» است
سخنگوی شورای نگهبان در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک گفت: واقعیت این است که پیشرفت‌های صنعت دفاعی کشور حاصل باور عمیق به جمله «ما می توانیم» است.

به گزارش خبرگزاری برنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک که به مناسبت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی برپا شده است، ضمن تقدیر و تشکر از پیشرفت‌های صورت گرفته توسط دست اندرکاران صنعت دفاعی طی سخنانی اظهار داشت: در این نمایشگاه شاهد تلاش‌ها و به ثمر رسیدن زحمات عزیزانمان در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودیم.

وی افزود: واقعیت این است که پیشرفت‌های صنعت دفاعی کشور حاصل باور عمیق به جمله «ما می توانیم» است.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور تجلی‌گاه تلاش‌های مجاهدان، دانشمندان و متخصصان انقلابی این کشور است گفت: پیشرفت‌های صنعت دفاعی افزایش حس اعتماد به نفس ملی را به همراه دارد و امیدواریم این پیشرفت‌ها به پیشرفت سایر حوزه‌های کشور نیز بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اقتدار روزافزون کشور ما در عرصه دفاعی معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است تصریح کرد: این توانمندی مایه دلگرمی دوستان و افتخاری برای مستضعفان جهان است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای توقف مسیر رشد کشور است تصریح کرد: زمینه‌هایی که ما در حوزه صنعت دفاعی تجربه کردیم ، حاصل آن ناکامی دشمنان بوده و « ایران مقتدر»، حقیقتی است که دشمنان ملت بزرگ ایران باید آن را بپذیرند.

دکتر طحان نظیف با بیان اینکه رشد توسعه امنیت و اقتدار زمینه رشد علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است گفت: این یک واقعیت است که هر چه میزان امنیت و اقتدار در کشور بیشتر باشد زمینه‌های رشد در سایر حوزه‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما