رئیس قوه قضاییه: مردم ایران اسلامی مستحق خدمت بی‌منت هستند

۱۴۰۱/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۱۵۰۶
رئیس قوه قضاییه: مردم ایران اسلامی مستحق خدمت بی‌منت هستند
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم ایران اسلامی مستحق خدمت بی‌منت هستند؛ لذا این مسائل و مشکلات موجود نباید کوچکترین خدشه‌ای را در روند خدمت‌رسانی قضایی و حقوقی ما به مردم ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در جریان سفر امروز خود به استان یزد، طی سخنانی در دیدار با قضات و کارکنان قضایی این استان، ضمن اشاره به سختکوشی، انقلابی‌گری، ولایتمداری و هنرمندی مردمان استان یزد، اظهار کرد: مردمان استان یزد به پیشگامی در خدمت‌رسانی به مردم ایران در مقاطع مختلف زمانی، شهره هستند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به ارزش خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها بیان داشت: هدف ما در نظام اسلامی،احقاق حق، مبارزه با ظلم، گسترش عدالت و ارتقاء ارزش‌های انسانی و اسلامی است. 

رئیس دستگاه قضا با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده از ناحیه نمایندگان قضات و کارکنان قضایی استان یزد، تصریح کرد: شما قضات و کارکنان قضایی این را بدانید و باور کنید که دغدغه‌های شما و دردتان را می‌فهمم و با توجه به حضورم در پست‌ها و مناصب مختلف قضایی، از سختی‌های کار شما مطلع می‌باشم.

رئیس عدلیه تصریح کرد: هیئت قضایی اعزامی به استان یزد مسائل مرتبط با قضات و کارکنان قضایی استان را احصاء کرده و برای رفع این مسائل در جلسه بعدازظهر امروز اتخاذ تصمیم خواهد شد.

قاضی‌القضات خطاب به قضات و کارکنان قضایی استان یزد، گفت: مردم ایران اسلامی مستحق خدمت بی‌منت هستند؛ لذا این مسائل و مشکلات موجود نباید کوچکترین خدشه‌ای را در روند خدمت‌رسانی قضایی و حقوقی ما به مردم ایجاد کند.

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه، «رحیمی» وزیر دادگستری به ارائه توضیحاتی درخصوص تدابیر قانونی اتخاذ شده جهت ارتقاء وضعیت معیشتی و دریافتی کارکنان دستگاه قضایی پرداخت. 

«دهشیری» رئیس کل دادگستری استان یزد نیز طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دادگستری استان در دوره اخیر، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان یزد با برنامه‌ریزی هدفمند و تعامل با بخش‌های مختلف فرهنگی، توجه ویژه‌ای به حفظ سرمایه‌های اصیل فرهنگی اسلامی و ایرانی دارد، همچنین دستگاه قضایی استان، رفع موانع تولیدی از بنگاه‌های صنعتی را سنگر و فرصت عبادت می‌داند و در این راستا اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین به ارائه گزارشی از توفیقات دستگاه قضایی استان و ضابطین آن در کشف، دستگیری و مجازات بازدارنده متهمان جرائم مواد مخدر پرداخت.

همچنین در جریان این دیدار، نماینده قضات استان یزد، نماینده کارکنان قضایی استان، نماینده سازمان‌های تابعه قضایی یزد و نماینده اعضای شوراهای حل اختلاف این استان، به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز