وزیر کشور: ممکن است شرکت‌های هواپیمایی متخلف تعلیق شوند/ کسی نباید از اربعین سوءاستفاده کند

۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۷۳۲۱۸
وزیر کشور: ممکن است شرکت‌های هواپیمایی متخلف تعلیق شوند/ کسی نباید از اربعین سوءاستفاده کند
وزیر کشور درباره قیمت بلیط هواپیما در ایام اربعین گفت: کسی نباید به دنبال این باشد که در هنگامه بزرگ فرهنگی‌، مذهبی و حماسی، سو استفاده کند و این بخشودنی نیست و با متخلفان برخورد می‌شود. متخلفان را سرزنش می‌کنیم و برخورد مقرراتی خواهد شد و ممکن است مدتی معلق شوند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در پاسخ به این سوال که، با توجه به اینکه قرارگاه اربعین زیر نظر وزارت کشور قرار دارد، آیا بحثی درمورد قیمت بلیط‌های هوایی صورت‌گرفته است؟ گفت: یکی از کمیته های مربوطه در قرارگاه اربعین، کمیته حمل و نقل است که مسئولیت آن به عهده وزارت راه است، وزیر محترم تلاش های زیادی را داشته است و با خطوط هوایی مختلف جلساتی برگزار کرده است و تعیین قیمت هم صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: اگر از قیمت هایی که وزیر راه و شهرسازی تعیین‌کرده تخلفی شود، طبق نظارت و کنترل سازمان هواپیمایی با متخلفین حتما برخورد خواهد شد.

وزیر کشور گفت: کسی نباید به دنبال این باشد که در هنگامه بزرگ فرهنگی‌، مذهبی و حماسی، سو استفاده کند و این بخشودنی نیست و با متخلفان برخورد می‌شود. متخلفان را  سرزنش می‌کنیم و برخورد مقرراتی خواهد شد و ممکن است مدتی معلق شوند. این تصیم‌گیری به عهده وزارت راه است.

وی در پایان تاکید کرد: وزارت کشور از شرکت های هواپیمایی درخواست می‌کند که به مصوبات راه و شهرسازی پایبند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما