خطیب نماز جمعه: سران قوا تصمیمات مشترک برای حل مشکلات مردم اخذ می‌کنند

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۸:۵۰
کد خبر: ۱۳۷۵۰۴۶
خطیب نماز جمعه: سران قوا تصمیمات مشترک برای حل مشکلات مردم اخذ می‌کنند
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه دولت جزیره‌ای عمل نمی‌کند،گفت: جلسات مشترک سران قوا تظاهر نیست و می‌خواهند مشکلات را شناسایی و تصمیمات مشترک برای رفع مشکلات کشور اخذ کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در محل دانشگاه تهران برگزار  شد.

خطیب موقت تهران در فرازی از خطبه اول با توجه به مراسم اربعین حسینی گفت:مراسم اربعین مانور عظیم انتظار و یک هیئت بین المللی است که جمع این خانواده بزرگ عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تداعی یک خانواده را می‌کند.

صدیقی بیان داشت: مسئله اربعین بار اخلاقی، عرفانی و ریاضتی دارد و به برکت این اربعین امام حسین(ع) در تریبون‌های عمومی جامعه ما قابلیت طرح است و یقیناً  هم موثر است.

صدیقی با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در زمینه های مختلف بیان داشت: کسانی که می خواهند دولت و نظام را تضعیف کنند که نتیجه آن تضعیف ملت و حاکمیت است، اما ما باید سرمایه‌های خود را بشناسیم و توفیقات الهی را به یکدیگر متذکر شویم.

خطیب نماز جمعه تهران در ارتباط با توفیقات دولت سیزدهم گفت: بحمدالله پرچم  به دست ذریه پاک فاطمه زهرا(س) با سوابق درخشان و خوشنام قرار گرفته است که عاشق خدمت است و نه تشنه قدرت .

دولت سیزدهم امید و اعتماد را به مردم بازگرداند

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد  عملکرد دولت سیزدهم بیان داشت: یکی از مهمترین برکاتی که خدای ما  به این دولت عنایت کرده است این است که امید و اعتماد را تا حد زیادی به مردم ما برگردانده است.

صدیقی  اضافه کرد: رییس جمهور و اعضای کابینه از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نمی کنند و کسانی که با جریان دولت هم مخالف هستند نمی‌توانند مُنکر اقدامات جهادی دولت سیزدهم شوند.

صدیقی دولت سیزدهم را جهادی و مردمی خواند و بیان داشت: در میدان بودن و با مردم بودن اولین قدم برای دلگرمی مردم است که  این دولت با صداقت این مسیر را انتخاب کرده است.

صدیقی با اشاره به بی حاشیه بودن دولت سیزدهم تصریح کرد: پاکی و تلاش خصیصه این دولت است  که اگر مجاهدت همراه ایمان باشد برکت خداوند در کنارش  ظاهر خواهد بود.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حضور دولتمردان  در میدان بحران‌ها در کشور گفت: دولتمردان برای حل مشکلات مردم در میدان حاضر می شود و با حضور در شهرستان‌ها مشکلات را حل می کنند، این اقدامات موجب دلگرمی مردم می شود.

جلسات مشترک سران قوا تظاهر نیست/ قوا جزیره‌ای عمل نمی‌کنند

وی افزود: دولتمردان رقابت منفی با قوای دیگر ندارند خود را خدمتگزار مردم می دانند، دولت جزیره‌ای عمل نمی‌کند، جلسات مشترک سران قوا تظاهر نیست و می‌خواهند مشکلات را شناسایی و آسیب شناسی کنند و تصمیمات مشترک برای رفع مشکلات  کشور اخذ کنند.

صدیقی یادآور شد: دولت سیزدهم در شرایطی دولت را تحویل گرفت که خزانه خالی بود و کشور در سخت ترین شرایط اقتصادی به سر می برد  و در ۱۱ ماه هم در مسائل اقتصادی قدم های بزرگی برداشته شد  و درارتباط با دیپلماسی خارجی  هم تحرک بی سابقه‌ای وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش حجم واردات و صادرات در دولت بیان داشت: در ارتباط با مسائل کشاورزی، واردات و صادرات آنچه که فوق تصور بود، در مدت ۱۱ ماه  از سوی دولت انجام شد.

۴۱ هیات اقتصادی ایرانی به دیگر کشورها سفر کردند/۲۸ هیات اقتصادی به ایران آمدند

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: دولت در این مدت ۴۱ هیات اقتصادی ایرانی را به دیگر کشورها فرستاده است و ۲۸ هیات اقتصادی به ایران آمدند و ۴۸ هیات از ایران برای مذاکرات اقتصادی و بالا بردن تعامل سفر کردند و  ۲۲۰ سند بین المللی به امضا رسیده است دو سند بین المللی۲۵  ساله با چین و ۲۰ساله با روسیه عملیاتی شده است.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد:۱۰۰ مورد بازدید میدانی سرزده از ارگان ها، سازمان های دولتی صورت گرفته که چنین تحرکی بی سابقه است  خود رییس جمهور در این مدت کوتاه از ۳۱ استان بازدید کرد و بیش از ۱۰۰ مورد بازدید سر زده  داشته اند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
حاج آقا یک سر به بازار بزن نتیجه را خواهی دید
واقع گرا
|
-
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
امامت جمعه مسئولیت داری صداقت پیشه کنید حقایق را بگوئیدبس است،کمر مردم شکسته
مهرداد
|
-
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
تو فقط گریه کن
امید
|
-
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
والله من و چند ده خانواده خودم وخانمم کاملا در مدت یکی دوسال اخیر از هرچه مقدساته بریدیم، کدام امید؟
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
آقای صدیقی صدها جلسه وقتی خروجی که حلال مشکلات مردم نیست چه فایده ای دارد.وقتی مدیران ناکارآمد فقط با دیدگاه سیاسی و جناحی منصوب میشوند انتظار معجزه نباید داشت.شما را فردی متدین می شناسیم.لطفا در دایره جریانات سیاسی اعتبار خود را خدشه دار نکنید