وزیر خارجه آمریکا:

پوتین از انرژی به عنوان سلاحی برای شکست متحدان اوکراین استفاده می‌کند

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۹:۵۷:۲۲
کد خبر: ۱۳۷۵۱۱۳
پوتین از انرژی به عنوان سلاحی برای شکست متحدان اوکراین استفاده می‌کند
وزیر خارجه آمریکا گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از هر سلاحی از جمله انرژی، برای شکستن اراده متحدان اوکراین استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که در بروکسل به سر می برد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه جهان اعتراف دارند که اگر چه هزینه‌‌های ایستادگی در برابر تجاوزهای روسیه بالاست، اما هزینه های‌ کنار کشیدن بالاتر خواهد بود.

این مقام دولت بایدن همچنین مدعی پیشروی های ارتش اوکراین در جنوب و شرق دنباس شد و گفت: نشانه‌های اولیه مثبت هستند و شاهدیم که نیروهای اوکراینی پیشرفت قابل اثباتی را محقق می‌کنند.

وی همچنین ادعا کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از هر سلاحی از جمله انرژی، برای شکستن اراده متحدان اوکراین استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
علی
|
-
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
آمریکا و ...باید بدانند که همین تحریم ها گریبان خودشان را خواهد گرفت روسیه بناچار از حربه انرژی علیه مقاصد استعماری آمریکا و غرب استفاده می کند آمریکا و...از بدترین و نامردانه ترین روشها علیه کشورهای مظلوم استفاده می کند دارو شیر خشک و...را تحریم می کند تا بچه ها و بیماران را از بین ببرد اف بر شما ای نامردمی ترین انسانها روی کره خاکی استفاده کرده اید روسیه بحق باید علیه شما نامردان از انرژی استفاده نماید تا طعم سرما و نبود انرژی را بفهمند وقتی غرب و آمریکا علیه بیماران و کودکان هیچ رحم و مروتی ندارد باید دچار مرگ در سرما را بچشند تا عقوبت کارهای سخیف و ناجوانمردانه را ببینند بهترین کار برای غربیها این است که راهشان را از آمریکا جدا کنند